Al ruim 20 jaar klant bij Kpn en dat bevalt in de basis dus prima. Nu al wel geruime tijd problemen met traag en wegvallende wifi-signalen. Wifi manager al vaak geprobeerd maar bied geen oplossing. Nu is daar super wifi en dan lijkt de beste oplossing voor het probleem. Echter moet ik als trouwe klant €150,- euro voor gaan afrekenen en dat terwijl nieuwe klanten deze gratis hebben ontvangen. Dat lijkt mij de omgekeerde wereld. Zou het niet eerst zo moeten zijn dat bestaande klanten gewoon waar krijgen voor hun abonnementsgeld wat ik in mijn geval al nu al heel wat jaren betaal.? Voor de duidelijkheid ik zou op mijn adres 130mbitps binnen moeten krijgen maar het komt op de 1e verdieping van niet verder dan max 40mbitps via de wifi laat staan op de 2e verdieping.
Beantwoord
Traag internet
Beste antwoord door Thomas van KPN
De SuperWifi punten konden door klanten gekozen worden in plaats van hun actiekorting. Toen jij klant bent geworden zul je een vergelijkbare actiekorting gehad hebben.
De wifimanager moet met de Experia wifi's in ieder huis wel goed wifi kunnen krijgen.
Als je die kabels niet wilt trekken (of dus de bestaande kabels gebruiken) kun je de SuperWifi punten zelf aanschaffen of naar een andere draadloze oplossing kijken.
De SuperWifi punten kan ik je niet gratis aanbieden.
Op deze pagina vind je eventueel ook nog een oplossing voor trage wifi.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.