Vandaag is alles door een monteur geïnstalleerd en werkt prima
Allen kan ik nu mijn beveiligingscamera niet verbinden met de wifi omdat de camera alleen werkt op 2.4Ghz. Hoe kan ik dit oplossen?
Vandaag is alles door een monteur geïnstalleerd en werkt prima
Allen kan ik nu mijn beveiligingscamera niet verbinden met de wifi omdat de camera alleen werkt op 2.4Ghz. Hoe kan ik dit oplossen?
Beste antwoord door wjb
Goedemorgen, inloggen in het modem lukt niet. Niet met het wachtwoord die achterop het modem staat niet door het blanco te laten.
Dan heeft de monteur dus een wachtwoord ingesteld maar heeft hij/zij deze niet aan jou doorgegeven. Een kwalijke zaak, dit zou in de standaard procedure van een monteur opgenomen moeten zijn.
Ik heb een wifi versterker, maar dat maakt niet uit denk ik?
Als dat een Experia WiFi of "super"WiFi van KPN is dan zit het probleem juist wel daar, maar dan is er met de V12 (voorlopig) in ieder geval nog een work-around door te zorgen dat 2.4GHz wifi op de V12 zelf aan staat. Je kunt dan de wifi "versterker" even uitzetten, de camera koppelen en daarna de wifi "versterker" weer aan zetten.
Wat voor een wifi "versterker" heb je? (Merk en type)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.