Skip to main content
Beantwoord

Experia Box V10 geen verbinding met omvormer zonnepanelen

  • 30 januari 2022
  • 12 reacties
  • 448 keer bekeken

Ik heb een nieuw V10 -modem en kan geen verbinding maken met de wifi van de omvormer van de zonnepanelen.

Admin: Reacties afgesplitst van oud topic en eigen topic voor je aangemaakt

Beste antwoord door Alexandra van KPN

Hoi @Groot Rouwen, van harte welkom op ons forum!

We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers met veel kennis, goed om te zien dat @wjb al toegesneld is in jouw topic. Heb je zijn vragen al gezien? Alle informatie en details zijn welkom, zo maak je het ons gemakkelijker om met je mee te denken.

wjb schreef:
Groot Rouwen schreef:

Ik heb een V10 modem

Heb je dan naast de V10 ook nog andere wifi toegangspunten?

Waar is de omvormer geplaatst?

Kan je ter plekke van de omvormer wel met andere apparaten een wifi verbinding maken?

Welk merk en type omvormer betreft het?

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 30 januari 2022
Groot Rouwen schreef:

Ik heb een nieuw V10 -modem en kan geen verbinding maken met de wifi van de omvormer van de zonnepanelen.

Je hebt dus een V10 zonder a en niet een V10a?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 30 januari 2022

Ik heb een V10 modem


wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 30 januari 2022
Groot Rouwen schreef:

Ik heb een V10 modem

Heb je dan naast de V10 ook nog andere wifi toegangspunten?

Waar is de omvormer geplaatst?

Kan je ter plekke van de omvormer wel met andere apparaten een wifi verbinding maken?

Welk merk en type omvormer betreft het?


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Hoi @Groot Rouwen, van harte welkom op ons forum!

We hebben hier verschillende behulpzame gebruikers met veel kennis, goed om te zien dat @wjb al toegesneld is in jouw topic. Heb je zijn vragen al gezien? Alle informatie en details zijn welkom, zo maak je het ons gemakkelijker om met je mee te denken.

wjb schreef:
Groot Rouwen schreef:

Ik heb een V10 modem

Heb je dan naast de V10 ook nog andere wifi toegangspunten?

Waar is de omvormer geplaatst?

Kan je ter plekke van de omvormer wel met andere apparaten een wifi verbinding maken?

Welk merk en type omvormer betreft het?

 


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 2 februari 2022

V10 maakt wel verbinding met de smartphone en -televisie.

Bovendien is de wifi van de zonnepanelen wel "te  zien”(AP…..).

Ik kan deze wifi van de AP… niet  binnen halen(smarttrannergy..).


wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 2 februari 2022
Groot Rouwen schreef:

V10 maakt wel verbinding met de smartphone en -televisie.

Bovendien is de wifi van de zonnepanelen wel "te  zien”(AP…..).

Ik kan deze wifi van de AP… niet  binnen halen(smarttrannergy..).

Kan jij een wifi verbinding opzetten met dat AP netwerk en dan naar http://10.10.100.254 gaan?

Kom je dan in de beheeromgeving van jouw omvormer?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 6 februari 2022

We hebben dit al vaak geprobeerd maar het nieuwe modem accepteert het signaal niet.

Misschien de frequentie aanpassen(%GHz-@,5 GHz)


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 6 februari 2022
Groot Rouwen schreef:

We hebben dit al vaak geprobeerd maar het nieuwe modem accepteert het signaal niet.

Dat is geen antwoord op de vraag van @wjb. Wat @wjb vraagt moet lukken, zelfs als de Experiabox uit staat.

Bovendien heeft u ook nog geen antwoord gegeven op deze vraag:

wjb schreef:
Groot Rouwen schreef:

Ik heb een V10 modem

Heb je dan naast de V10 ook nog andere wifi toegangspunten?

 


Alexandra van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

@Groot Rouwen Andere gebruikers kunnen je alleen goed helpen als je de gevraagde informatie met ze deelt. Als je hun hulp kan en wilt gebruiken, raad ik je aan om de vragen te beantwoorden. Als je intussen een oplossing gevonden hebt, lezen we het natuurlijk ook graag.


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 29 maart 2022

Het probleem met het V10 modem is nog steeds niet verholpen.

Het ligt waarschijnlijk aan het modem.

Misschien kan een K.P.N.-monteur het probleem oplossen?.


  • 0 reacties
  • 29 maart 2022
Groot Rouwen schreef:

Het probleem met het V10 modem is nog steeds niet verholpen.

Het ligt waarschijnlijk aan het modem.

Misschien kan een K.P.N.-monteur het probleem oplossen?.

Hallo @Groot Rouwen die kun je bestellen via onderstaande link:

https://www.kpn.com/w3/show/id=663384/webid=26098/mode=incontext/langid=43/incontexttime=2022-01-27T11%3A28%3A00


wjb
Superuser
  • 74646 reacties
  • 29 maart 2022
Groot Rouwen schreef:

Het ligt waarschijnlijk aan het modem.

Als je antwoorden geeft op de vragen die gesteld worden dan zouden we stapje voor stapje bij de oorzaak en wellicht de oplossing, kunnen komen.