Skip to main content
Beantwoord

storing kpn itv naar chromekast

  • 20 november 2020
  • 12 reacties
  • 273 keer bekeken

Denise053
Deelnemer

 

Al 2 dagen lang wil de kpn itv app niet koppelen met mijn chromekast op de telefoon doet die het wel maar met het casten blijft het beeld op zwart scherm staan?

Heb de app al een paar keer opnieuw erop gezet maar niks helpt

Is hier een oplossing voor?

 

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hier is het centrale topic: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-chromecast-v3-zwart-beeld-517913

 

Zodra we zicht hebben op een oplossing laat ik het daar weten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

12 reacties

fame29
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Forum fan
  • 2589 reacties
  • 20 november 2020

Goedemiddag @Denise053, welkom! Welk systeem heeft u? IOS of Android?

 


Denise053
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 november 2020

Android 


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Denise053 schreef:

Android 

@Denise053 zou je de app eens willen verwijderen, en dan opnieuw installeren? Hoe zit Chromecast op je TV aangesloten? Maak Chromecast eens stroomloos, en daarna weer opnieuw inpluggen in een HDMI-ingang. Zou je daarna eens willen kijken of het dan wel werkt?


Denise053
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 20 november 2020

Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd vandaag maar zal het nog een keer proberen


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
Denise053 schreef:

Dit heb ik al meerdere malen geprobeerd vandaag maar zal het nog een keer proberen

Het is gewoon echt gek dat ie nog niet werkt. Ik heb het nog gecheckt, maar er is geen update geweest van ITV app voor Android. :thinking:


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 20 november 2020

Wij hebben precies t zelfde probleem. Wij werken via iPhone. We kunnen al 2 dagen geen tv kijken. Jammer om zo t weekend in te gaan.


Dennis Overbeek
Superuser
Forum|alt.badge.img+22
eskape schreef:

Wij hebben precies t zelfde probleem. Wij werken via iPhone. We kunnen al 2 dagen geen tv kijken. Jammer om zo t weekend in te gaan.

Ik heb het ook gecheckt, en bij mij werkt ie ook niet. Ook zwart beeld.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • 20 november 2020

Hoi @Denise053 : Er is een storing gaande. Zie dit topic: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-itv-app-met-chromecast-518580#post1147544

Ik heb het aangekaart bij onze ontwikkelaars en we komen er zo snel mogelijk op terug.


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 20 november 2020

Wij hebben hier nog t een en ander getest. We hebben 2 keer de chromecast versie 2. Er is er echter maar 1 die niet werkt. Via de ander kan je dus wel streamen. 


Denise053
Deelnemer
  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 21 november 2020

Nog steeds geen tv! Duurt mooi lang zo


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 21 november 2020

Hier ook nog t zelfde. Op de ene chromecast wel, de andere niet helaas.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27488 reacties
  • Antwoord
  • 21 november 2020

Hier is het centrale topic: https://forum.kpn.com/interactieve-tv-11/storing-chromecast-v3-zwart-beeld-517913

 

Zodra we zicht hebben op een oplossing laat ik het daar weten.