Skip to main content
Beantwoord

Bonustegoed niet bijgeschreven .

• 29 april 2019
  • 2 reacties
  • 908 keer bekeken

Hallo Op mijn app staat dat de bonus op de prepaid telefoonkaart van mijn zuster met nummer 06******** is bijgeschreven , maar als mijn zuster het beltegoed opvraag blijkt het er niet bij op te staan hoe kan dat ??????? graag bericht op mijn e mail adres *******@ziggo.nl

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy

Beste antwoord door Marina_

Goedemiddag @hjc, Om je beltegoed op te vragen, bel je *101#. Het extra tegoed kun je opvragen via *107#. Ziet ze haar bonustegoed dan wel staan? Als dit niet het geval is, zou je dan haar 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik nagaan waarom ze het bonustegoed niet ontvangen heeft.
Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • Antwoord
  • 30 april 2019
Goedemiddag @hjc, Om je beltegoed op te vragen, bel je *101#. Het extra tegoed kun je opvragen via *107#. Ziet ze haar bonustegoed dan wel staan? Als dit niet het geval is, zou je dan haar 06-nummer en simkaartnummer willen toevoegen aan je forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf) Dan kan ik nagaan waarom ze het bonustegoed niet ontvangen heeft.

Marina_
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+19
  • Oud Moderator
  • 8060 reacties
  • 2 mei 2019
@hjc Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je vraag is beantwoord. Anders hoor ik het graag!