Skip to main content
Beantwoord

2 bluetooth afstandsbediening op 1 ontvanger

• 18 december 2020
  • 1 reactie
  • 223 keer bekeken

Kan ik 2 Bluetooth afstandsbedieningen op 1 ontvanger aansluiten? Als ik er 2 aansluit lukt het me slechts om er een met Bluetooth aan te sluiten, de ander lukt dan alleen nog met infrarood. Wil graag beide via Bluetooth.

Beste antwoord door Bram van KPN

Welkom op het forum @Theo L. Het is helaas niet mogelijk om met de meegeleverde apparatuur meerdere Bluetooth afstandsbedieningen te koppelen. Ik heb even voor je gekeken en kan ook niet direct apparatuur vinden die gebruikt zou kunnen worden om het voor elkaar te maken. Mocht je verdere vragen hebben hoor ik het graag. :relaxed:

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • Antwoord
  • 25 december 2020

Welkom op het forum @Theo L. Het is helaas niet mogelijk om met de meegeleverde apparatuur meerdere Bluetooth afstandsbedieningen te koppelen. Ik heb even voor je gekeken en kan ook niet direct apparatuur vinden die gebruikt zou kunnen worden om het voor elkaar te maken. Mocht je verdere vragen hebben hoor ik het graag. :relaxed: