Skip to main content
Beantwoord

Factuur januari 2020 niet te vinden

  • 27 december 2020
  • 13 reacties
  • 98 keer bekeken

Bij mijn producten staan wel de meeste facturen, ook het bedrag van januari maar bij januari ontbreekt de factuur. Er staat: 

{"message":"UNAUTHORIZED_REQUEST","errors":[],"key":null,"code":"UNAUTHORIZED_REQUEST","error_code":""}

Hoe kan ik die factuur verkrijgen? Alvast bedankt

Beste antwoord door Lisa

Hoi @genius! Bedoel je de factuur van januari 2020? De factuur van 2021 wordt pas 1 januari gemaakt en vrijgegeven op jouw de factuurdatum. 

*EDIT: correctie jaartallen

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

13 reacties

Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • Antwoord
  • 3 januari 2021

Hoi @genius! Bedoel je de factuur van januari 2020? De factuur van 2021 wordt pas 1 januari gemaakt en vrijgegeven op jouw de factuurdatum. 

*EDIT: correctie jaartallen


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 3 januari 2021

Beste Lisa,

de maand Januari 2020 is nu een jaar geleden, en die factuur is natuurlijk allang betaald. Dus die factuur heb ik nodig voor de boekhouding van 2020. Kunt u aangeven waar ik de factuur kan vinden? 

Vriendelijke groet, 

Guusje Neijens

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 4 januari 2021

Haha, ik was even met de jaren in de war:sweat_smile: . Kun je je abonnementsgegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Dan stuur ik 'm op! Graag ontvang ik: Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3 cijfers van het IBAN nummer. He IBAN nr. mag je invullen bij ‘Persoonlijke Opmerkingen’.  
Hoor graag van je:blush:


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 10 januari 2021

Ik heb niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat je het via een andere weg hebt geregeld. Anders hoor ik het graag!


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 januari 2021

Hi,

 

Ik ontvang graag de factuur januari 2020. Deze is niet meer in mijn KPN.

Ik lees dat u dan gegevens wilt ontvangen van ons (in forum)?

 

Groet,

Astrid

 


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 16 januari 2021

Hallo @AZWK! Ik heb de factuur van januari 2020 naar je toegestuurd via de mail. Check dit even. Super dat je meteen je gegevens hebt ingevuld. Kon meteen voor je aan de slag:wink:


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 23 februari 2021

Hoi lisa ik heb een aantal facturen nodig van meerder maanden van begin 2020 zowel voor mijn mobiel als de internet thuis. Zou je mij daarmee kunnen helpen aub?


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 24 februari 2021

Jahoor. Ik kan ze per 5 stuks toesturen via de e-mail. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. FYI: Alle vakjes waar privé bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators:blush:


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 februari 2021

Hoi Lisa,

 

Heb zoveel mogenlijk ingevuld. Weet alleen me klantnummer niet.

Telfort factuur 09-01-2020
KPN factuur 16-01-2020
KPN factuur 17-02-2020
Telfort Factuur 09-02-2020
Telfort Factuur 09-03-2020
KPN Factuur 16-03-2020

 

Deze facturen heb ik nodig aub.


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 27 februari 2021

Done! Check je mailbox:blush:


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 2 maart 2021

Sorry voor de late reactie, dank je vriendelijk!


  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 30 maart 2021

Hoi Lisa, ik heb factuur ********** dd. 18-12-2020 nodig, kan hem nergens vinden!

*Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Lisa
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud moderator
  • 7930 reacties
  • 31 maart 2021

Oké @R.J. Ploeg! Dat  kunnen we regelen. Hier heb ik wel je gegevens voor nodig:blush:

Lisa schreef:

Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Postcode, huisnummer, klantnummer en de laatste 3-cijfers van je bankrekeningnummer heb ik nodig. Je mag de laatste 3-cijfers toevoegen aan 'Persoonlijke opmerkingen’. FYI: Alle vakjes waar privé bij staat zijn alleen inzichtelijk voor KPN moderators:blush: