Skip to main content
Beantwoord

Simkaart werkt niet na update?

  • 7 april 2021
  • 4 reacties
  • 2583 keer bekeken

Ook mijn simkaart update werkt niet

Beste antwoord door Josses008K

Bedankt voor je reactie. Vandaag zou mijn simkaart geupdated worden. Dat is ook gebeurd, maar kreeg een melding dat hij niet geactiveerd was. Kreeg een advies om de mobiel opnieuw te starten. Na een keer of vier is dit inmiddels gedaan en hij werkt nu weer zonder problemen. Nogmaals dank voor de reactie, maar inmiddels opgelost

Admin update 09-09-2021: Heb je vragen over of bericht ontvangen over het updaten van jouw Telfort simkaart, hier lees je er alles over.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • 7 april 2021

Ook ik krijg melding van sim niet geregistreerd. Al twee keer de mobiel opnieuw opgestart, helpt niet. Krijg steeds dezelfde melding van niet geregistreerd.

Sonja van ellen

 

Admin: topic samengevoegd met bestaand topic


Marcia van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+30

Ha @Josses008K, welkom! Wat is er precies aan de hand? Jouw simkaart werkt niet meer? Wat is er mee gebeurd? Je kunt zelf gemakkelijk via MijnKPN een nieuwe simkaart aanvragen. Die heb je dan binnen twee werkdagen in huis. Als wij iets voor je kunnen doen, laat je het dan weten?


  • Auteur
  • Helper
  • 49 reacties
  • Antwoord
  • 7 april 2021

Bedankt voor je reactie. Vandaag zou mijn simkaart geupdated worden. Dat is ook gebeurd, maar kreeg een melding dat hij niet geactiveerd was. Kreeg een advies om de mobiel opnieuw te starten. Na een keer of vier is dit inmiddels gedaan en hij werkt nu weer zonder problemen. Nogmaals dank voor de reactie, maar inmiddels opgelost

Admin update 09-09-2021: Heb je vragen over of bericht ontvangen over het updaten van jouw Telfort simkaart, hier lees je er alles over.


Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16
  • Community Manager
  • 7088 reacties
  • 8 april 2021

Heel fijn dat het opgelost is! Bedankt voor jouw terugkoppeling en mochten er nog vragen zijn of je loopt ergens tegenaan, dan weet je ons te vinden!