Skip to main content
Vraag

Abonnement klopt niet


Hallo

Ik heb een abonement afgesloten 2gb plus 2 gb en onbeperkt bellen maar in de kpn app zie ik alleen 2gb en onbeperkt bellen. Waar gaat het mis.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Sebastiaan_
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 482 reacties
  • 7 mei 2021

Hoi @Mikey1234, welkom op het forum! Graag kijk ik even met je mee. Zou je je contactgegevens aan je profiel toe kunnen voegen? Graag een seintje wanneer dit gebeurd is, dan help ik je verder!


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 mei 2021

Klantnummer is ***

 

 

 

Admin: gegevens verwijderd i.v.m. privacy


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 7 mei 2021

Dat is normaal. Staat bij mij ook zo.

Maar ik krijg wel 4 GB. 

 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 7 mei 2021

Bij mij staat net als de onderste foto ook op 2000mb ipv 4000mb


Sebastiaan_
Topper
Forum|alt.badge.img+5
  • Oud moderator
  • 482 reacties
  • 10 mei 2021

Bij de 2 + 2 GB abonnementen had er bij “diensten” een extra bundel van 2 GB moeten staan. Dit zie ik niet staan. Wel zie ik dat er 2 internet bundels actief staan. Erg gek. Wat staat er op je orderbevestiging? Ik zie dat je het abonnement hebt afgesloten via MediaMarkt. Mocht er iets niet kloppen aan het abonnement, zal je contact op moeten nemen met MediaMarkt.