Skip to main content
Beantwoord

Krijg SuperWifi niet aan de praat, er verschijnt een onbekend en niet te betreden netwerk

  • 12 oktober 2021
  • 6 reacties
  • 70 keer bekeken

Vanaf afgelopen vrijdag (8 oktober 2021) hebben wij telefonisch aan KPN aangegeven, dat we de Super WiFi Punten niet aan de praat krijgen. Het probleem zou zijn doorgestuurd naar de backoffice, omdat het complex zou zijn.

 

Eerst zouden we zaterdag (9 oktober), dan maandag (11 oktober) hierover contact met ons worden opgenomen. Dit is tot op heden echter niet gebeurd.

 

Wanneer wij de WiFiPunten koppelen met het modem (Box12), dan verschijnt er steeds een (voor ons niet te betreden) netwerk genaamd VGV7518386A84. 

 

Nu wachten wij nog steeds op verdere assistentie zodat dit probleem eindelijk kan worden opgelost.

 

Wanneer zullen wij eindelijk de nodige hulp krijgen?

 

Bij voorbaat dank,

Mark

Beste antwoord door Nick83

Mark_84 schreef:

Alles al meerdere keren geprobeerd, zonder succes.

Ok. Het WiFi van de KPN Box werkt wel?

Kunt u http://192.168.2.151 bereiken?

Zo nee, werkt http://192.168.2.254 wel? Kunt u hierop inloggen met het admin password wat achterop de KPN Box staat?

Onderaan op de sticker.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 12 oktober 2021

Heeft u de SuperWiFi's al eens gereset? Met een paperclip het kleine knopje ongeveer 15 seconden vast houden totdat de lamp 3 x knippert. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 12 oktober 2021

Alles al meerdere keren geprobeerd, zonder succes. Daarom is mijn probleem ook naar de backoffice doorgestuurd (of zou deze iig naar de backoffice doorgestuurd zijn).

Overigens wacht ik nog steeds op antwoord van KPN.

Mark


Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22055 reacties
  • 12 oktober 2021

@Nick83 weet echt alles over de super wifi's.  Waarschijnlijk meer dan de gemiddelde medewerker.  


Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 12 oktober 2021

Hoi @Mark_84, welkom op het forum. 

Op het forum helpt de community elkaar. Klanten helpen andere klanten problemen oplossen en zoals je ziet schiet de community jou gelijk te hulp. 

Ik begrijp dat je al (goed) contact hebt met de backoffice. Als jouw probleem al is doorgezet naar de backoffice, kan ik eigenlijk niet veel daarnaast voor je betekenen. Geef vooral meer informatie over de situatie, dan kunnen gebruikers zoals @Nick83 en @Joep1965 verder met jou mee denken, 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • Antwoord
  • 12 oktober 2021
Mark_84 schreef:

Alles al meerdere keren geprobeerd, zonder succes.

Ok. Het WiFi van de KPN Box werkt wel?

Kunt u http://192.168.2.151 bereiken?

Zo nee, werkt http://192.168.2.254 wel? Kunt u hierop inloggen met het admin password wat achterop de KPN Box staat?

Onderaan op de sticker.


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 12 oktober 2021

Vroeger had KPN een online tool waarmee je de WiFi naam en wachtwoord kon instellen. Maar die hebben ze veranderd ofzo, ik kan hem niet meer vinden. Alleen dit:

https://www.kpn.com/service/internet/wifi/wijzigen/servicetool-wifi-ssid-wachtwoord-wijzigen.htm