Ik heb een experia box v8 van telfort die niet werkt sinds vandaag. Ik wou een netwerkkabel aansluiten op een playstation 4 die eerst op de tv zat. Maar toen werkte het internet niet meer. Ik heb het al geprobeerd opnieuw op te starten, de stopcontact voor 2 minuten eruit en erin te doen maar het werkt niet. Ik heb het daarna gereset en toen gaf het groen lampje bij de power, wireless en broadband maar een rood lampje bij de internet. Iemand die me kan helpen bij dit probleem? Ik heb het weer gereset en nu geeft het een rood lampje aan bij de power.
Beantwoord
Experia box v8 werkt niet
Beste antwoord door Rutger van KPN
Wat irritant dat je internet niet meer werkt. De Experiabox V8 is inderdaad aan de oudere kant, deze kun je omruilen.
Hiervoor zou je telefonisch contact op kunnen nemen met 0800-0402.
Ook kun je je forumprofiel invullen en hier een seintje geven! Dan ga ik voor je uitzoeken wat ik voor je kan betekenen.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.