Hallo,
ik woon in een zogenaamd buitengebied. Hierdoor krijg ik maar 13Mb internet snelheid binnen.
Hier had ik geen hinder van. Ik heb 2 televisies en 2 mobiele apparaten die internet verbruiken.
Maar na dat KPN de zenderpakketten heeft geupgrade, werd er een grotere hoeveelheid internet verbruikt door mijn televisies waardoor er niet genoeg overblijft voor een stabiel WiFi signaal.
Ik heb toen van die WiFi versterkers gekregen en geïnstalleerd, monteur langs gehad(die trouwens zn ogen uitkeek dat ik maar 13Mb kreeg in mijn woonplaats) maja als er niet meer komt, kan je er ook niet meer van maken.
De monteur vertelde ons dat hij even in de kast buiten had gekeken en dat die voorbereid was voor een upgrade. Het enige wat nog moest gebeuren was die upgrade activeren.
Nu blijkt dat dat de komende 6 maanden of een jaar of langer nog niet op de planning staat. Ik heb al heel veel mensen gesproken en mee gechat maar ik krijg overal, het staat niet op de planning, ik kan u niet helpen.
Waarom staat dit niet op de planning?
Is het dermate veel werk om die kast die upgrade te geven?
Wie of wat bepaald welke kast er wel op de planning staat?
Zou ik anders een tegemoetkoming of vergoeding kunnen krijgen? Gezien ik dus op een verouderde aansluiting zit en daardoor niet optimaal gebruik kan maken van de aangeboden producten.
Ik zit met veel onbegrip. Ik heb een probleem, er is een oplossing. Maar die wil of kan KPN niet uitvoeren. Waarom?
Ik word nu min of meer gedwongen op zoek te gaan naar een andere provider. En daar heb ik geen zin in. De keuze is hier niet reuze. En ik was altijd erg tevreden over de service van KPN.
Kan iemand mij alstublieft nu een een antwoord en duidelijkheid geven?
Dank u.
Beantwoord
Upgraden netwerkkasten.
Beste antwoord door Marcia van KPN
Ha @Subaron09 , goede vraag. Er kunnen verschillende redenen zijn, waarom het bij jou nog niet geüpgraded wordt. De meest voor de hand liggende reden is simpelweg dat we andere kasten eerder in de planning hebben staan. Je kunt je inschrijven op de nieuwsbrief van KPN NetwerkNL. Dan wordt je op de hoogte gehouden!
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.