Ik heb een Isra 2 in huis dus met lijn 1 en lijn 2 en dan lijkt mij Pair Bonding mogelijk, echter kijk ik op https://netco-fpi-info.fourstack.nl/ dan geeft hij aan dat dit niet kan. Hoe is dit mogelijk. Of is er een administratieve fout gemaakt.
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt
Beantwoord
Pairbonding mogelijk?
Beste antwoord door Paul van KPN
Hoi Han! Ik neem 'm weer over. Pairbonding gaat 'm sowieso niet worden, alleen al om het feit dat je ADSL hebt, en daar wordt geen pairbonding op geleverd. Dus zelfs als er wel een tweede lijn ligt, kan die daar niet voor gebruikt worden. Volgens mijn gegevens heb je 1 beschikbare lijn, en nog een zogenaamde NL2 aansluiting. Dat betekent dat er graaf- en laswerkzaamheden nodig zijn om die tweede lijn in werking te stellen. Dat wordt niet gedaan voor consumentenaansluitingen. Maar ja, dat is eigenlijk al niet van toepassing, want ADSL.
Ik zie dat jouw buurman waar 9 Mb/s wordt geschat geen aansluiting heeft bij ons. Houd er rekening mee dat het een schatting is als er geen diensten overheen lopen. Ook kunnen de kabels in de grond net even anders lopen wat invloed kan hebben. En de kwaliteit van de kabels kunnen ook nog een factor zijn.
Sneller Internet Buitengebied is voor jou wel een optie volgens mijn gegevens. Ik heb even gekeken en het is 'gewoon' bestelbaar. Waarom het de vorige keer fout is gegaan durf ik je niet te zeggen, maar ik zie inderdaad wel die annulering staan... Mocht je daar nog interesse voor hebben, dan kan ik eventueel contact met je laten opnemen mocht je dat willen.
Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten.
Bekijk origineelIk zie dat jouw buurman waar 9 Mb/s wordt geschat geen aansluiting heeft bij ons. Houd er rekening mee dat het een schatting is als er geen diensten overheen lopen. Ook kunnen de kabels in de grond net even anders lopen wat invloed kan hebben. En de kwaliteit van de kabels kunnen ook nog een factor zijn.
Sneller Internet Buitengebied is voor jou wel een optie volgens mijn gegevens. Ik heb even gekeken en het is 'gewoon' bestelbaar. Waarom het de vorige keer fout is gegaan durf ik je niet te zeggen, maar ik zie inderdaad wel die annulering staan... Mocht je daar nog interesse voor hebben, dan kan ik eventueel contact met je laten opnemen mocht je dat willen.
Als je nog vragen hebt, laat het vooral weten.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.