Ik las via diverse topics en de KPN-website, dat KPN een dekkende WIFI voor het hele huis garandeert en eventueel gratis Experia Wifi kan leveren.
Ik heb de Wifi Tuner inmiddels al meerdere malen gebruikt en meerdere overleg gehad met de klantenservice van KPN, omdat de Wifi Tuner niet helemaal werkt op mijn laptop en Android GSM.
Het is duidelijk, dat ik op 2 van mijn 3 verdiepingen een trage Wifi-verbinding heb, door een zwak signaal.
Ik krijg geen optie te zien om 2 gratis Experia Wifi aan te vragen en de "Chat met een medewerker" doet niets bij mij en geeft de melding "unsafe: //Chat".
De klantenservice heeft mijn modem (V10) al terug gezet naar de fabrieksinstellingen, maar het signaal verbeterde niet op de uiterste plekken in mijn huis.
Als advies kreeg ik om de Wifi Tuner te blijven gebruiken totdat ik wel de mogelijkheid krijg om 2 gratis Wifi Experia aan te vragen. Helaas gaat dit niet lukken via mijn opties door bovenstaande foutmeldingen.
De Experia Wifi aansluiten zal geen probleem zijn, omdat er al een bedraad netwerk door het huis ligt.
Nu alleen nog voldoende Wifi-dekking. Een monteur hoeft niet langs te komen, omdat de modem al op de meest gunstige plek in huis geplaatst is voor de netwerkkabels.
Kan een moderator hier mij wel verder helpen?
Beantwoord
Wifi V10 niet dekkend voor het hele huis
Beste antwoord door Vikash van KPN
Bedankt voor het doormeten van je verbinding. 2 Mbit/s is inderdaad erg laag. Ik heb zojuist een nieuwe Experia WiFi toegestuurd. Na woensdag 27 februari kan je het pakketje ophalen bij het dichtstbijzijnde servicepunt (Emte Supermarkt). Zodra het pakketje beschikbaar is op het Servicepunt ontvang je een sms. Vergeet niet om een geldig legitimatiebewijs mee te nemen.
Bekijk origineelDit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.