Skip to main content
Beantwoord

Geen gegevens MijnKPN

  • 18 januari 2020
  • 8 reacties
  • 177 keer bekeken

Dit is het scherm als ik inlog….Wat is er aan te doen?

Beste antwoord door Sanne van KPN

Ik zie er inderdaad ook steeds meer meldingen over langskomen, maar net als bij @Noordzee werkt het bij mij ook probleemloos. Dat het bij jou in zowel de app als meerdere browsers problemen geeft lijkt wel op problemen in de MijnKPN omgeving te duiden. Wanneer heb je dit account voor het laatst gebruikt toen het nog wel werkte? Is er in de tussentijd ook niks aan je abonnement veranderd? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met de gegevens van het abonnement waar het om gaat? Graag zie ik daar de adresgegevens en, indien het om een mobiel abonnement gaat, ook het 06-nummer waar het om gaat. Dan kijk ik of ik in de abonnementsgegevens geen hint kan vinden waarom het raadplegen van je MijnKPN nu zo moeizaam gaat. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37024 reacties
  • 18 januari 2020

@valkerij

Er zijn momenteel meer meldingen dat het allemaal wat moeizaam gaat. 

Wat kan je doen als inloggen op MijnKPN niet lukt? 

Zie https://forum.kpn.com/kpn-id-en-mijnkpn-29/wat-kan-je-doen-als-inloggen-op-mijnkpn-niet-lukt-161317

 

Een wit scherm bij het inloggen? 
Helaas duurt het inloggen op MijnKPN best lang. Soms kan het meer dan een minuut duren voordat je ingelogd bent, vaak wordt er dan alleen een wit scherm getoond. Als je dit witte scherm ziet, worden er op de achtergrond wel degelijk gegevens opgehaald. Wij zijn ons bewust van dit probleem en wij werken aan een permanente oplossing. In de tussentijd verzoeken wij je te wachten, vaak lijkt het alsof er niets gebeurt, echter is de site op de achtergrond wel bezig. Het eventueel herladen van de pagina is ook een mogelijkheid.


  • Auteur
  • 2 reacties
  • 18 januari 2020

Het spijt mij maar ik heb gisteren wel 20 minuten gewacht. Overigens krijg ik op mijn app op mijn iphone het zelfde beeld. De site werkt gewoon niet. Niet op Firefox, niet op safari en niet op google chrome!!! Help!!

 


Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 37024 reacties
  • 18 januari 2020

@valkerij

Ik log net even in als test, en ik heb meteen alle info ter beschikking. Ik gebruik safari. 

Misschien even jouw browsegeschiedenis wissen? 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7621 reacties
  • Antwoord
  • 19 januari 2020

Ik zie er inderdaad ook steeds meer meldingen over langskomen, maar net als bij @Noordzee werkt het bij mij ook probleemloos. Dat het bij jou in zowel de app als meerdere browsers problemen geeft lijkt wel op problemen in de MijnKPN omgeving te duiden. Wanneer heb je dit account voor het laatst gebruikt toen het nog wel werkte? Is er in de tussentijd ook niks aan je abonnement veranderd? Zou je ook je forumprofiel aan willen vullen met de gegevens van het abonnement waar het om gaat? Graag zie ik daar de adresgegevens en, indien het om een mobiel abonnement gaat, ook het 06-nummer waar het om gaat. Dan kijk ik of ik in de abonnementsgegevens geen hint kan vinden waarom het raadplegen van je MijnKPN nu zo moeizaam gaat. 


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7621 reacties
  • 25 januari 2020

Ik heb helaas geen reactie meer van je gehad. Laat me gerust weten of ik alsnog iets voor je kan doen.


  • 0 reacties
  • 25 januari 2020

Is dit dan niet te wijten aan de migratie  van Telfort naar KPN vreemd genoeg zie ik sinds vandaag hetzelfde als ik met mijn KPN ID inlog bij Mijn KPN en voor producten kies die ik nog niet heb morgen pas 😉

En een iets ander scherm deze, die is logisch.

 


Anneke-Anna
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+10
  • Wijsgeer
  • 2587 reacties
  • 25 januari 2020

Sinds de overgang van Compleet >Hussel, hier o.a. ook vaak hickups in ‘mijnkpn’ 


peter-keetfm
Wijsgeer

Vaak helpt vernieuwen

Of een keer terug gaan en opnieuw

je kunt het ook via mijnkpn app doen