Hoi M. van Balen, welkom op het forum! Het klopt dat als je zelf via iDeal een achterstallige factuur betaald, een nieuwere, nog openstaande, factuur daar automatisch bij opgeteld wordt.
Als je handmatig buiten de app om betaald, dan kan het een paar dagen duren voor dit in de app zichtbaar is. Dit omdat als jij via iDeal in de app betaald, wij direct weten dat het geld onderweg is. Dus zetten we de factuur ook gelijk op betaald. Maar als je dit zelf doet, dan moeten we wachten tot het geld daadwerkelijk op onze rekening staat voor we weten dat je betaald hebt. En dan wordt op dat moment de factuur in de app op betaald gezet.
Als er op dit moment nog betaalissues zijn waar je graag hulp mee wilt raad ik je ook aan om even te bellen, dat is de kortste klap.
Je geeft aan dat je eerder de factuurdatum hebt laten aanpassen. Het gaat om een mobiel abonnement neem ik dan aan? Als je wilt kan ik wel de factuurdatum opnieuw voor je aanpassen. Vul dan even je forumprofiel in en laat hier weten als je dat gedaan hebt. Geef ook even aan rond welke datum je de factuur zou willen hebben. De betaaldatum ligt meestal een dag of 5-7 na de factuurdatum.