Geacht Forum, na 4 vervelende pogingen om de glasvezelkabel in de meterkast te krijg overweeg ik om van provider te veranderen al hoe wel ik vele jaren lid ben van KPN. Ga maar na, nadat het na 4 poging gelukt was om de glasvezelkabel binnen te krijgen, had ik veel nawerk om de stoep te herstellen omdat er struikel gevaar was. Bovendien moesten wij de stomerij betalen omdat de smerige glasvezelkabel tegen de gordijnen waren gekomen. Echter kreeg ik bericht via “mijn KPN” dat bericht luit als volgt “Goed nieuws! De internetverbinding op jouw adres is of wordt verbeterd. Omdat te vieren krijg je nu de eerste 3 maanden Hussel Thuis” Ik dacht ok nieuwe start. Ik heb nu “alles in 1 Thuis” van KPN en betaal €89,- met een internet snelheid van 30 down en 10 up. Als ik echter het Hussel thuis pakket in vul met dezelfde samen stelling, betaal ik €85,- met dat verschil dat mijn internetsnelheid naar 200 down en 200 up gaat. In het Hussel Thuis pakket zit een super wifi actie. Daar wil ik graag van gebruik maken, omdat ik slechte wifi ontvangst in huis heb. Volgens de klanten service moet ik daar €149,- voor betalen. En daar wringt de schoen. Ik heb op 10 februari een afspraak gemaakt met een monteur die de glasvezelkabel aansluit. Er is mij gevraagd om gratis spullen te bestellen, zodat de monteur deze kan installeren. Kort samen gevat hoop ik dat KPN met een voorstel komt.
Beantwoord
Problemen met glasvezel installatie en geen recht op gratis Super Wifi
Beste antwoord door Joep1965
Voor dit soort dingen moet u bij KPN de netwerkbeheerder zijn. U bent hier bij KPN de provider. Dit zijn 2 totaal verschillende bedrijven. Kijk op kpnnetwerk.nl voor de contactgegevens.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.