Vanaf augustus 2017 maak ik, naast mijn trage ADSL verbinding, gebruik van de KOSTENLOZE KPN dienst 4G buitenaf met een 4G Huawei modem.
Heb in januari een brief gekregen dat deze dienst in april stoptstopt, maar dat ik kan overstappen naar '’sneller internet buitengebied'’. Tot nog toe duidelijk. Echter het blijkt dat ik verplicht moet overstappen naar Hussel samen met een onvermijdelijke tariefsverhoging ivm met het vaste nummer dat ik al 35 jaar gebruik! Lijkt me de omgekeerde wereld.
Indien je als klant zelf een wijziging doorvoert in je abonnement krijg je van zelf te maken met de nieuwe abonnementsvorm Hussel. Daar kan ik in komen. In dit geval heb ik te maken met een ( opgedrongen) technische wijziging waarom ik niet heb gevraagd. Het extra doorberekenen van een bestaand vast nummer lijkt me in dit geval niet juist. Van mijn kant heb ik niet verzocht de bestaande overeenkomst te wijzigen.
KPN moet dit maar eens uitleggen.
*Admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt