Skip to main content
Beantwoord

Alleen powerlampje brandt nog op experia V8 modem

• 12 mei 2020
  • 1 reactie
  • 122 keer bekeken

Op mijn modem brandt alleen nog het powerlampje, Reset van het modem geeft geen soulaas, er gaan geen andere lampjes branden, iemand een idee?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hoi @Hellecat, welkom op het forum! Excuses voor de late reactie, het is wat druk hier waardoor we dit, meer urgente, topic gemist hebben. Heb je hier inmiddels contact over gehad en is het opgelost? Zo niet, vul je forumprofiel in en laat weten als je dat hebt gedaan, dan help ik je verder. 

In het algemeen, voor meelezers: als je geen brandende lampjes hebt, of rode, dan is de snelste manier om tot oplossing te komen bellen met 0800-0402, of om via deze pagina te chatten.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28378 reacties
  • Antwoord
  • 17 mei 2020

Hoi @Hellecat, welkom op het forum! Excuses voor de late reactie, het is wat druk hier waardoor we dit, meer urgente, topic gemist hebben. Heb je hier inmiddels contact over gehad en is het opgelost? Zo niet, vul je forumprofiel in en laat weten als je dat hebt gedaan, dan help ik je verder. 

In het algemeen, voor meelezers: als je geen brandende lampjes hebt, of rode, dan is de snelste manier om tot oplossing te komen bellen met 0800-0402, of om via deze pagina te chatten.