Ik heb vandaag herrinering via mail gehad over factuur ( klantnr: 😉, deze moet binnen 5 dagen betaald zijn, door een administratieve fout elders lukt mij dat niet aanstaande vrijdag( wat de 5 dagen is) maar aanstaande maandag. Zou dat een probleem zijn, wil niet nu al mijn eenmalige uitstel van betaling gebruiken.
En kan je het moment van incasso aanpassen? En zo niet wat is hier de vaste dag/ datum van?
*Admin: gegevens in forum profiel gezet i.v.m. privacy.
Beste antwoord door Susan_
Goedemorgen @Milly241, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Ah, zoiets kan inderdaad voorkomen. Maar juist daar hebben we de eenmalige uitstel van betaling voor. Dit betekent niet dat je daarna nooit meer een factuur mag uitstellen hoor! Dat betekent dat je deze factuur uitstelt tot wanneer je zeker weet dat je kan betalen (dus neem het ruim, 2 weken in plaats van 1). Eenmaal de factuur voldaan, wordt deze optie voor uitstellen voor facturen die nog moeten komen gewoon weer open gezet. Dus ik raad wel aan om deze factuur uit te stellen om meer problemen of kosten te voorkomen!
Laat je het nog even weten indien ik nog ergens bij kan helpen?
Edit:
Susan_ schreef:
@Milly241 sorry helemaal die tweede vraag vergeten te beantwoorden. Voor mobiele abonnementen dien je even met ons te bellen via 0800-0402. Voor je vaste producten zoals internet en televisie kan de incassodatum aangepast worden (ook door jezelf). Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;
Goedemorgen @Milly241, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!
Ah, zoiets kan inderdaad voorkomen. Maar juist daar hebben we de eenmalige uitstel van betaling voor. Dit betekent niet dat je daarna nooit meer een factuur mag uitstellen hoor! Dat betekent dat je deze factuur uitstelt tot wanneer je zeker weet dat je kan betalen (dus neem het ruim, 2 weken in plaats van 1). Eenmaal de factuur voldaan, wordt deze optie voor uitstellen voor facturen die nog moeten komen gewoon weer open gezet. Dus ik raad wel aan om deze factuur uit te stellen om meer problemen of kosten te voorkomen!
Laat je het nog even weten indien ik nog ergens bij kan helpen?
Edit:
Susan_ schreef:
@Milly241 sorry helemaal die tweede vraag vergeten te beantwoorden. Voor mobiele abonnementen dien je even met ons te bellen via 0800-0402. Voor je vaste producten zoals internet en televisie kan de incassodatum aangepast worden (ook door jezelf). Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;
@Milly241 sorry helemaal die tweede vraag vergeten te beantwoorden. Voor mobiele abonnementen dien je even met ons te bellen via 0800-0402. Voor je vaste producten zoals internet en televisie kan de incassodatum aangepast worden (ook door jezelf). Hoe? Je wijzigt de factuurdatum zo;
@Milly241 graag gedaan. En mocht je in de toekomst nog meer vragen hebben.. Dan weet je ons te vinden!
Reageer
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.