Ik wil mijn Experiabox V8 ook omruilen voor een V10
Moet zeker 80 procent kunnen halen. Anders is het abonnement waardeloos.
Heb alles al gedaan ,volgens jullie aanbevelingen.
Beste antwoord door Brian Duister
janeljan schreef:
Heb een nieuw HUSSEL 100
Maar mijn wifi snelheid is tussen de25 en 30 Mb/s
Zit binnen 4meter van modem.
Mijn zoon haalt gewoon dik 100
maar die heeft een Experia V10
Beste janeljan,
Ik ben bang dat je misschien maximaal 50 Mb gaat halen met enkel wireless N wat de experiabox v8 uitzend.
Om hogere snelheden te kunnen behalen moet zowel het modem of het accesspoint die is aangesloten op het modem wireless AC of wireless AX ondersteunen en ook uw eigen apparaat moet Wireless AC ondersteunen of wireless AX. Een goed accesspoint die wireless AC ondersteund maar niet al te duur is is een Ubiquiti AP AC Lite ik heb deze zelf ook in gebruik gehad en het beviel mij goed en behaalde in ieder geval de maximale snelheid voor mijn DSL verbinding op de 5Ghz frequentie.
Beste janeljan,
Ik ben bang dat je misschien maximaal 50 Mb gaat halen met enkel wireless N wat de experiabox v8 uitzend.
Om hogere snelheden te kunnen behalen moet zowel het modem of het accesspoint die is aangesloten op het modem wireless AC of wireless AX ondersteunen en ook uw eigen apparaat moet Wireless AC ondersteunen of wireless AX. Een goed accesspoint die wireless AC ondersteund maar niet al te duur is is een Ubiquiti AP AC Lite ik heb deze zelf ook in gebruik gehad en het beviel mij goed en behaalde in ieder geval de maximale snelheid voor mijn DSL verbinding op de 5Ghz frequentie.
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.