Beste KPN-medewerkers,
Via deze weg wil ik graag een klacht indienen. Ik ben al sinds 19 juli bezig om een nieuwe klant bij jullie te worden, maar ik ervaar weinig medewerking van jullie kant.
De situatie is als volgt: Ik heb een vakantiewoning gekocht op een recreatiepark. In mijn vakantiehuisje is een ISRA2 aansluiting van KPN aanwezig (zie foto). Volgens de eigenaar van het park liggen er ADSL-aansluitingen over het gehele park en heeft de vorige eigenaar van mijn vakantiewoning hier ook gebruik van gemaakt, als klant bij KPN.
Omdat het een vrij groot park is, is er sprake van meerdere postcodes. Op 19 juli heb ik telefonisch een internetverbinding aangevraagd (Hussel Internet 50 Mbit). De dame van de klantenservice vermeldde toen gelijk dat er monteur langs zou komen om de aansluiting te controleren. Er zou binnen enkele dagen contact met mij worden opgenomen door de backoffice. Dit is niet gebeurd.
Ondertussen had ik wel een KPN Experiabox v10 + 4G modem ontvangen (omdat het om het buitengebied gaat).
Ik kreeg SMS’jes dat de geplande leverdatum werd uitgesteld. Ik heb vervolgens 6 keer gebeld met de klantenservice, en niemand kon mij duidelijkheid geven over wat er aan de hand was. Iedere keer werd beloofd dat de backoffice contact zou opnemen. Dit is nooit gebeurd. Ik heb inmiddels meer dan 3 uur met de klantenservice aan de telefoon gehangen!
Afgelopen vrijdag, 31 juli, deed een dame van de klantenservice een dappere poging om mij te helpen. Zij heeft de aanvraag geannuleerd, en wilde een nieuwe aanvraag indienen op een andere postcode van het park. Dit is echter misgegaan. Na de annulering kreeg de dame het niet voor elkaar om de aanvraag op het andere adres in te dienen, omdat dit adres niet bij jullie bekend is.
De hele aanvraag is nu uit jullie systeem gehaald! Ik ben dus nog verder van huis! Het leek de dame een goed idee om een schouwmonteur langs te laten komen, om te kijken hoe de kabel van mijn recreatiewoning geregistreerd staat. Zij kon deze monteur echter niet zelf sturen.
Beste mensen: help mij alstublieft met deze aanvraag.