Skip to main content
Beantwoord

Internet lampje modem rood

  • 7 augustus 2020
  • 8 reacties
  • 2185 keer bekeken

Hi KPN, 

 

Sinds vanmiddag brandt het internet lampje rood op mijn modem. Daarnaast geeft de tv ontvanger foutcode 842 aan, ik heb alle stappen doorlopen 😭 zonder resultaat. 
 
Kunnen jullie mij helpen? 
Thanks! 
 

Met vriendelijke groet, 

Beste antwoord door Erwin van KPN

De experiabox heeft een rode WAN poort. Als je die kabel volgt zou je bij je glasvezel kastje uit moeten komen. :-)

Ik had al geprobeerd je te bellen maar ik krijg direct voicemail. Ik werk tot 12:45. Mocht het voor die tijd uitkomen bel ik nog even.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

8 reacties

huistijger
Superuser
Forum|alt.badge.img+21
  • Superuser
  • 14225 reacties
  • 8 augustus 2020

Hoi @Ranii 

Het snelste is even bellen 0800 0402
 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27563 reacties
  • 8 augustus 2020

Hoi @Ranii . Welkom op het forum. Internet rood betekent doorgaans geen diensten. 

Het snelst wordt je inderdaad geholpen door 0800 0402 te bellen.

Uiteraard help ik je ook graag verder. Kun je dan je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 augustus 2020

Hi Erwin,

 

Dank voor je reactie. Ik heb mijn profiel aangevuld.

 

groetjes, 

Ranii


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27563 reacties
  • 8 augustus 2020

Volgens mijn meting staat er wel signaal op het glasvezel kastje.

Heb jij de experia box al herstart? En als dat niet heeft geholpen zou je dan ook nog het glasvezelkastje even 30 seconden spanningloos kunnen maken en daarna de experiabox resetten? (resetgaatje 10 seconden met een puntig voorwerp indrukken)


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 augustus 2020

Waar is mijn glasvezelkastje? :grin:


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 4 reacties
  • 8 augustus 2020

De experia box had ik inderdaad al herstart.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27563 reacties
  • Antwoord
  • 8 augustus 2020

De experiabox heeft een rode WAN poort. Als je die kabel volgt zou je bij je glasvezel kastje uit moeten komen. :-)

Ik had al geprobeerd je te bellen maar ik krijg direct voicemail. Ik werk tot 12:45. Mocht het voor die tijd uitkomen bel ik nog even.


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27563 reacties
  • 5 september 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.