Ok, ik ben de chat opgegaan: (persoonlijke info verwijderd)
twee maanden geleden zijn we verhuisd, maar ons account staat nog steeds als 'verhuizing onderweg' in het systeem.
Je verhuizing doorgeven kan op twee manieren; via een medewerker of online. Hoe wil je jouw verhuizing in orde maken?
- Via een medewerker
- Online doorgeven
- Vraag over lopende verhuizing
Vraag over lopende verhuizing
Oké, dan is het verstandig om met een medewerker te chatten.
Op welke datum wil je graag de KPN diensten verhuizen? Schrijf als: 19-01-2019.
Twee maanden geleden
Bedankt! Ik heb ook nog de gegevens van het nieuwe adres nodig.
…..
Dank je voor je informatie. Ik verbind je nu door met een medewerker. Let op: Het kan even duren voordat er een medewerker beschikbaar is.
Gelukt. Je praat vanaf hier met een medewerker.
Welkom! Je chat met Annebelle. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor mij?
yup
Klant nummer …...
We zijn twee maanden geleden verhuisd, en hebben aansluiting op het nieuwe adres. In het systeem staat ons account nog steeds als 'lopende verhuizing
Dat moet eruit.
Aha oke.
De verhuizing is afgerond.
Aha oke.
Ik heb hier al zo vaak over gebeld!
En wat is het nieuwe adres?
….
Aha oke, ik kan helaas die wijziging niet doorvoeren. Ik zal je even naar de Verhuisafdeling sturen.
Gelukt. Je praat vanaf hier met een medewerker.
Welkom! Je chat met Dirk. Ik lees je bericht even door, heb je een moment voor mij?
Hallo. Ja lees maar
Goedemiddag Froukje
Ik pak alles er even bij, moment.
ok begrijp ik het goed dat het gaat om…..als klantnummer?
want dat zie ik hier op …..
Is de lopende verhuizing er dan eindelijk uit?
ja ik zie hier verhuizing gereed
als laatste order
Mooi. En we hebben nog steeds internet.
We hebben overgang naar klein zakelijk account aangevraagd, en het leek er op dat dit in de weg zou zitten.
OK
Kennelijk heeft toch iemand het opgepakt, ik had het wel fijn gevonden als dat was gecommuniceerd.
ik zie hier actief: KleinZakelijk Hussel Internet 50 Mbit/s
En er is niets meer in Wassenaar actief?
Ik wil geen twee facturen krijgen
We hebben klein zakelijk 200 Mb besteld
Mbit/s
Dat zou 25 Augustus ingaan
Ok en wel het zelfde klantnummer?
Voor zover ik weet wel
De laatste keer dat ik belde zei iemand dat ik twee aansluitingen had.
We gingen verhuizen, toen kwam klein zakelijk aanbod.
Dat werd geaccepteerd, en mijn man vroeg wel of dat de verhuizing niet in de weg zat.
als ik op het adres watersnip 10 kijk dan zie ik nog wel een openstaande order voor Kleinzakelijk 200 mbit/s
dat is wel een ander klantnummer
…...
Dat bleek dus wel in de weg te zitten met als gevolg gecancellede glasvezel.
Twee weken later glasvezel, en daarna heb ik weer gebeld.
En wat nu?
Ok maar het klant nummer wat je opgaf die verhuizing is voltooid en nu Kleinzakelijk 50 mbit/s
doet die verbinding het nu ook op de watersnip 10?
Ja, maar wel 50 mb
En niet de beloofde prijs
Ok maar dan zou dat aangepast moeten worden.
Ik wil wel internet houden tot we overgaan naar het 200Mbit/s pakket
Wie wanneer en hoe gaat dit worden aangepast?
Wat ik zou voorstellen is dat ik je doorverbind met de kleinzakelijke afdeling. Zodat mijn collega's daar het abonnement kunnen aanpassen en de 2e order kunnen annuleren.
je spreekt nu namelijk met de verhuisafdeling voor de particuliere pakketten.
Ik zeg maar niets.
ja goed verbind maar door.
Ik wil wel 200Mbits/s en de prijs aanpassing
Ok mijn excuus voor het ongemak.
Ik verbind je door.
Dank je wel hoor Dirk
We zijn bezig om je door te verbinden met een medewerker
Je bent de eerst volgende.
Wordt vervolgd