Skip to main content
Beantwoord

Google play aankopen ongedaan maken

  • 22 augustus 2020
  • 6 reacties
  • 134 keer bekeken

Mark1984
Nieuwkomer

Ik heb vandaag blijkbaar via mijn broekzak 2 aankopen gedaan bij een spelletje wat ik al heel lang niet meer speel, maar kunnen dit soort aankopen ook ongedaan gemaakt worden?

Mvg Mark van Meerten

Beste antwoord door Mark1984

Het is zo te zien gelukt, heb van Google play de bevestiging dat het terug gestort wordt. Nu nog zien op de rekening van kpn mobiel. Iedereen bedankt voor het meedenken en tips. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36683 reacties
  • 23 augustus 2020

Hallo @Mark1984 ,

Ik ben bang van niet. Sowieso is KPN hier geen partij in. En vermoedelijk wordt het heel lastig om dit te reclameren bij de eigenaar van het spelletje. 
 

Mijn advies is om dit spelletje te verwijderen van jouw telefoon. 


Mark1984
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • 23 augustus 2020

Bedankt voor je reactie, ik ga het ook zeker verwijderen. 


  • Deelnemer
  • 6 reacties
  • 23 augustus 2020

Neem contact op met de Google Play Store en geef dit aan.


wjb
Superuser
  • 74645 reacties
  • 23 augustus 2020

Daarnaast raad ik iedereen aan om het niet toe te staan om diensten/producten van derden via de factuur van KPN af te rekenen. Kies dan voor iDEAL als betaalmethode of beter nog een creditcard. Persoonlijk betaal ik al mijn online aankopen met een creditcard.


Mark1984
Nieuwkomer
  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 2 reacties
  • Antwoord
  • 23 augustus 2020

Het is zo te zien gelukt, heb van Google play de bevestiging dat het terug gestort wordt. Nu nog zien op de rekening van kpn mobiel. Iedereen bedankt voor het meedenken en tips. 


Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28419 reacties
  • 25 augustus 2020

Hoi Mark, welkom op het forum! Goed om te lezen dat je het via Google Play hebt weten terug te draaien. Dat is ook de weg hierin. Wat betreft onze facturen en de verwerking hiervan: dit hangt even af van wanneer je factuurdatum is. Als die rond nu is, dan kan het zijn dat je de kosten wel op je huidige factuur ziet en de credit pas op de volgende.