Hoi, ik heb een experiabox v10 icm glasvezel. Tot een half jaar geleden deed de wifi en het bedrade internet het eigenlijk altijd goed, maar sinds een half jaar heb ik last van wegvallend bedraad internet maar ook een erg slechte wifi dekking, vooral beneden. Ik heb al meerdere tests en resets gedaan, maar niks lijkt te helpen. Het gekke is dat ik op de begane grond 5mb downloadsnelheid heb, op de 1e 20 mb en op de 2e 50. Boven is het dus nog niet zo slecht, maar ik krijg het beneden dus niet goed. De bedrade wifi versterkers zijn geen optie voor me omdat die storen met de smart lampen ivm 2.4 ghz. Ik vermoed dat de experiabox defect is, omdat ik in het verleden deze problemen niet gehad heb en ook bedraad internet regelmatig wegvalt. Tevens brand het ‘Wireless’ lampje niet.
Beantwoord
wegvallende wifi én bedrade internetverbinding
Beste antwoord door Defancy
Hoi, bedankt voor je reactie. Het is al opgelost. Blijkbaar had mijn vrouw de wifi versterker op zolder aangesloten terwijl ik ze daarvoor had losgekoppeld. Dit zorgde ervoor dat de Wifi op zolder het enige wifipunt was en de experiabox wifi was uitgeschakeld. Vandaar ook de goede wifi boven en de slechte wifi beneden.
bedankt.
groet
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.