Keer op keer mails dat er voor mij als Telfort klant NIETS zou veranderen als ik naar KPN over gezet zou worden, maar dat is dus wel degelijk het geval!
Ik had bij Telfort een extra naar 100/100 voor € 7,50 per maand.
Nu kost deze bij KPN ineens € 4,99
Dat betekent als ik deze nu uitzet, dat ik dus ineens € 2,51 per maand = € 30,12 per jaar meer betaal dan bij Telfort, dat is dus niet de bedoeling! Dan wil ik hem nu nog per direct uitgezet hebben en terug naar het normale Telfort tarief van Internet 50/50, of te wel, netjes die € 7,50 die ik bij Telfort betaalde er af!
Als er moeilijk gedaan wordt over bovenstaande, dan ga ik verder…
Bellen was bij Telfort gratis en nu € 2,50 en die € 2,50 krijg je nu gratis.
Ik wil nu geen bellen meer, dus ik wens € 2,50 minder te betalen, maar het is gratis.
Als het nu € 2,50 kost, dan betekent het dus dat het Internet zonder bellen dus € 2,50 goedkoper zou moeten zijn (nu gratis of niet!), dus ik zou graag naar een abonnement zonder bellen willen voor € 2,50 minder, ook al is het nu gratis, want voorheen zat het er bij in zonder dat het iets kostte.
Door deze stiekeme veranderingen die er NIET zouden zijn, betaal ik dus alsnog iedere maand meer dan bij Telfort.
Graag aanpassen naar zoals het was bij Telfort, KPN…
Dat zou betekenen dat er dus € 7,50 voor 100/100 af moet gaan EN € 2,50 voor bellen.
Ik zou dus volgens jullie zelf € 10,- naar beneden gaan met de prijzen van Telfort, alleen het bellen is op een rare slinkse wijze veranderd.
Maar goed, haal die € 7,50 voor 100/100 er maar af en bellen mag stopgezet worden.
Met vriendelijke groeten