Skip to main content
Beantwoord

Wegvallende verbinding

  • 28 oktober 2020
  • 2 reacties
  • 12 keer bekeken

Van alles geprobeerd en geen succes. Men heeft zelfs een Experia 9 ipv 10 aangesloten omdat die stabieler zou zijn. Nu weer V10A. Soms dagen goed en dan weer fout. Soms is zelfs de TV ontvangst volledig weg. Om gek van te worden!

Soms denk ik dat het erger geworden is sinds de glasvezel aansluiting.

Dan maar binnenkort omschakelen naar Ziggo. De buren hebben nl geen enkel probleem.

 

Admin: eigen topic voor vraag aangemaakt

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @ADRIAAN42 . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet goed. Ik begrijp dat hier al monteurs voor aangestuurd zijn? Ik zie geen recente tickets namelijk.

Valt de hele verbinding weg? Wat gebeurt er op dat moment met de lampjes op het modem?

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • Antwoord
  • 4 november 2020

Hoi @ADRIAAN42 . Welkom op het forum.

Dat klinkt niet goed. Ik begrijp dat hier al monteurs voor aangestuurd zijn? Ik zie geen recente tickets namelijk.

Valt de hele verbinding weg? Wat gebeurt er op dat moment met de lampjes op het modem?


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27498 reacties
  • 14 november 2020

Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.