Skip to main content
Beantwoord

slechte/trage/wegvallende internet verbinding

  • 16 december 2020
  • 2 reacties
  • 36 keer bekeken

Mvcp
Nieuwkomer

Is er iets aan mijn internet probleem te doen?!

ik heb zeer slechte/trage/wegvallende internet verbinding in huis. Mijn dochters kunnen hun online lessen van school niet volgen!

Beste antwoord door Anonymous

Hallo @Mvcp , heb je een glas- of een koperverbinding?

Welk merk en type modem heb je?

Indien glas haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom af en daarna weer herstarten.

Indien koper, reset de modem eens naar fabrieks-waarden.

Werk bij voorkeur bekabeld, zeker bij online lessen, stabieler en betrouwbaarder.

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

  • 0 reacties
  • Antwoord
  • 16 december 2020

Hallo @Mvcp , heb je een glas- of een koperverbinding?

Welk merk en type modem heb je?

Indien glas haal de glaskast eens minimaal 2 minuten van de stroom af en daarna weer herstarten.

Indien koper, reset de modem eens naar fabrieks-waarden.

Werk bij voorkeur bekabeld, zeker bij online lessen, stabieler en betrouwbaarder.

 


Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

Hoi @Mvcp, welkom op het forum!
Heb je inmiddels al weer beter internet? Anders ben ik wel benieuwd of de stappen die JanD noemde geholpen hebben en de antwoorden op zijn vragen.
Als je wilt kan ik ook even met je meekijken natuurlijk. Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?