Donderdag was het dan zover mijn VDSL verbinding waar ik altijd super tevreden over was en ben (met altijd een constante snelheid van >50Mbit down/ >30Mbit up), zou worden omgezet naar glasvezel.
Alles aangesloten en 3 keer geprobeerd bleek het niet te werken mijn Experiabox 10A deed het blijkbaar niet. Na een fijn gesprek met de helpdesk medewerkster zou mijn Modem omgewisseld worden. Ik verteld dat ik dan graag de KPN box12 wil en daarna de superwifi punten wil bestellen en zo mooi alles upgraden. Welaas kon zij daar niets over zeggen zij mocht alleen een nieuwe router aanmelden.
Vrijdag pakketje omgewisseld en wat blijkt krijg ik een grote lompe kast de experia box V10, balen, maar na aansluiten werkt het internet en na een half uur ook de telfoon.
Maar naar wat testen blijkt vooral mijn upload te schommelen tussen de 20 en de 30 mbit en vandaag zelfs naar 8 Mbit.
Nou maakt KPN de belofte echt niet waar: gegarandeerd stabiel internet en snellere glasvezel verbinding voor dezelfde prijs van u VDSL verbinding.En ik maar denken dat het er beter op zou worden. Loont het dan toch om over te stappen?
vanochtend maar weer gebeld en hebben ze het Modem gereset.
Ik ben al zolang ik me kan herinneren KPN klant eerst via Telfort en nu dan KPN. En in de laatste dagen voor het eerst zo vaak naar de helpdesk gebeld. lang leven glasvezel.
aanvulling volgens de KPN helpdesk: u had een 25Mbit/5Mbit verbinding. Waarop ik zei de snelheid is in het begin zo geweest maar daarna sinds de VDSL verbinding altijd 60Mbit/30Mbit
geweest.
Wordt iig vervolgt.