Bart Achterdijk schreef:
Hoi Erik,
bedankt voor je antwoord. Fijn dat je even meedenkt. Het is idd een kastje dat ik gekregen heb bij Internet Buitengebied. Er staat ook FAST 4360 AIR KPN op.
Ik heb inmiddels de volledige stroom van het kastje gehaald en een reset gedaan. Eerst werkte het nog steeds niet maar na een half uurtje (denk ik) wel.
De vraag is niet echt beantwoord (ik weet niet waarom het niet werkte) maar mijn probleem is nu wel opgelost.
Ah, ja dat is inderdaad ons kastje. Fijn dat het nu wel weer werkt. Maar ik kan me voorstellen dat je toch graag een antwoord wilt op de waarom. Heb ik alleen helaas niet voor je. Kan zijn dat er storing is geweest met de mast. Lijkt me wel minder waarschijnlijk omdat ik dan zou verwachten dat er meer meldingen zouden zijn binnengekomen. Als je wilt mag je wel even het forumprofiel invullen met je adres. Dan kan ik nog even kijken of er een storing was.
Als dat niet zo is, dan ligt het waarschijnlijk toch in of om je huis. Dus, tijdelijke verstoring door iets in of rondom de woning, of een probleem met het apparaat zelf. Hou hem de komende tijd een beetje in de gaten. Als het probleem toch terugkomt, laat het weten, dan kunnen we hier verder naar kijken.