Ik ben recentelijk verhuist naar het huis van mijn zus. Zij had een abonnement met KPN maar sinds het aanleggen van glasvezel geen verbinding met het internet. KPN heeft een Huawei modem gegeven en heeft verder NIKS gedaan om het probleem te fixen, al maanden lang. Ik heb geprobeerd om het contract over te nemen, maar omdat er een openstaand probleem is kon dit niet. Wanneer er dus niet genoeg data op de modem staat moet mijn zus met KPN bellen en ik moet wachten tot het is gefixt. Dus omdat KPN hun eigen probleem niet op lost, kan ik het contract niet over nemen. Ik weet ook niet of het probleem bij mijn aansluiting zelf ligt en of ik dus een nieuw contract met een nieuwe provider kan nemen. Dit is echt belachelijk en ik zie niet hoe dit een acceptabele service is van KPN. Waarom is er geen monteur gestuurd om überhaupt te achterhalen wat er is mis is met mijn wifi? Belachelijk!!
Beantwoord
Wifi problemen niet gefixt
Beste antwoord door Bram van KPN
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.