Vandaag kreeg ik een herinnering dat ik een factuur niet betaald had. Dat klopt ook, ik had deze geweigerd zoals ik al eens had aangegeven in een telefoongesprek met KPN.
Het is namelijk zo dat ik een factuur moet betalen van 19 mei tot en met 18 juni. Terwijl mijn abonnement wordt beëindigt per 30 mei. Dit is ook bevestigd door KPN per mail. Toch zegt klantenservice dat ik moet betalen tot en met 18 juni, en dat er dan later een teruggave volgt. Ik wil graag dat mijn factuur aangepast wordt, want ik wil niet betalen voor iets dat ik niet afneem. Sterker nog, de modem gaat vandaag al retour. En ook al begrijpt de klantenservice mijn standpunt, toch wordt er gedreigd met incasso kosten als ik niet de volledige factuur betaal. Zelfs als ik het bedrag overmaak tot 30 mei komen er incassokosten volgens de medewerker.
Is de automatisering niet te ver doorgeschoten bij KPN? Kan een factuur van enkele euro's niet eens aangepast worden? Waarom dreigen met incasso? Waar is de klantvriendelijkheid gebleven? Neem nog steeds 3 mobiele abonnementen af, maar denk er hard over na om die ook maar te beëindigen.
Graag een aanpassing in mijn factuur tot 30 mei, dan betaal ik deze direct. Er is echt geen sprake van onwil van mijn kant uit. Ik bied zelfs aan om het bedrag over te maken tot 30 mei.
Dus nogmaals de vraag om een aanpassing in de factuur.
Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid + topic verplaatst naar juiste board