Op 17 juli heb ik een pakket met super wifipunten retourgezonden naar KPN, Alphen a.d. Rijn met track&trace nr. 3SLFVZ******. Het pakket is op 19 juli om 21:30 uur bij KPN bezorgd. Ik heb hiervan geen bevestiging ontvangen. Bovendien heb ik het betaalde bedrag van € 99,00 nog niet terugontvangen. Gaarne de bevestiging dat het pakket door u is ontvangen en graag vermelden wanneer ik het geboemde bedrag zal terugontvangen.
Admin: topic verplaatst naar juiste board + gegevens verwijderd i.v.m. privacy
Wacht op terugbetaling van retourgezonden SuperWifi punten
Beste antwoord door Denise van KPN
Hallo en welkom,
- Apparatuur dat je van ons in bruikleen hebt, zoals Experia Box en/of tv-ontvanger(s), ontvangen we graag retour. Je kunt de apparatuur in een willekeurige doos gratis terugsturen naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.
- Apparatuur dat je gekocht hebt in de winkel, bij de monteur of via de klantenservice kan je retourneren in een KPN winkel bij jou in te buurt.
- Apparatuur gekocht in de webshop Apparatuur voor Thuis kan je retourneren via Ceva Logistics. Volg hiervoor de retourstappen in de bevestigingsmail of de brief die bij de bestelling zit. Kom je er niet uit, dan kan je telefonisch contact opnemen met Ceva Logistics via 070 301 39 88.
De SuperWifi heb je gekocht en dienen dus retour gestuurd te worden via de KPN Winkel óf via Ceva Logistics, afhankelijk van waar je de SuperWifi hebt gekocht. Op die manier kunnen wij ervoor zorgen dat jij je geld ook terugkrijgt (mits binnen bedenktermijn van 14 dagen). Je hebt de SuperWifi nu teruggestuurd naar het Antwoordnummer. Dit zorgt helaas niet automatisch voor een terugbetaling.
Nu snap ik dat je toch wel graag je geld terug wilt. Kun je mij nog voorzien van een aankoopbewijs? En zou je ook je forumprofiel willen aanvullen met je postcode, huisnummer, geboortedatum en klantnummer? De gegevens in jouw profiel zijn alleen zichtbaar voor jou en de moderators. Geef je hier een seintje als je jouw profiel hebt ingevuld? Dan ga ik kijken wat ik voor je kan betekenen. :)
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.