Op 16 augustus ontvangen we de onderstaande mail:

We zijn oud Telfort klant en gebruiken al jaren een eigen router in plaats van de experiabox, maar om de KPN ter willen te zijn hebben we de experiabox op de 16e netjes aangesloten zodat de update uitgevoerd kan worden.
Dus op 17 augustus is er uiteraard niets gebeurt. Aan de hand van meerdere forum posts wisten we al dat de planning van KPN vs de realistatie mijlen ver uit elkaar ligt, dus de 17e direct weer de eigen router aangesloten en deze functioneerde weer als vanouds.
Afgelopen vrijdag constateren we plotseling dat de internet verbinding s'morgen om 9:02 wordt verbroken, bij nadere controle hebben we een nieuw IP adres gekregen.
We zijn KPN nog steeds ter wille, dus we hebben de experiabox wederom aangesloten, gereset, en weer de configuratie van KPN laten inlezen, maar er is niets veranderd in het modem
We hebben tevens begrepen dat wanneer de update is uitgerold we ook qua VLAN configuratie zijn gemigreerd van VLAN 34 naar VLAN 6. Dit is niet het geval, dus de vraag die we nu vooral hebben: Wat heeft deze hele exercitie nu opgeleverd? Er is voor ons niets veranderd, of is de migratie mislukt? Wat ons betreft is de communicatie van KPN slecht te noemen, zeer slecht. Dus langs deze weg willen we graag weten wat KPN nu aan het doen is en of er nog vervolg acties komen waar we rekening mee moeten houden.