Skip to main content
Beantwoord

Retour SuperWifi, geen geld terug!

  • 14 oktober 2021
  • 3 reacties
  • 71 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie

Wij hebben laatst een monteur gehad ivm verhuizen. Deze heeft de boel geïnstalleerd. Hij raadde superwifi punten aan omdat het een nieuwbouwwoning is met dikke muren. Hij heeft ze geïnstalleerd. Wel de twee punten in de woonkamer zodat ze goed opgestart waren en wij ze zelf konden plaatsen waar wij wilde. Monteur weg. Boven neergezet, werkte totaal niet. 14 dagen retourrecht, dus direct retour gezonden. 
geld na 3 maanden nog niet retour. Net gebeld met klantenservice. 
Blijkt dat het via de kpn winkel had gemoeten. Via klantenservice kunnen ze maar 2 dagen de retourneren traceren. Kortom: verkeerde manier van retourneren + onmogelijk om te kunnen natrekken of ik wel Retour heb gestuurd ( ik heb het verzendbewijs ) dus geen geld terug. 
Belachelijk!!! 
nu zie ik hier in het forum een bericht dat iemand dit had ook had en wel geld terug heeft ontvangen. 
graag hoor ik van jullie!!!

Beste antwoord door Erwin van KPN

Hoi @PdeL . Welkom op het forum.

Het is inderdaad de bedoeling om gekochte spullen binnen 14 dagen bedenktijd naar de winkel te brengen:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/ser-terugsturen/ser-terugsturen-koop-winkel-monteur-uitleg

Waar heb je die superwifi's nu dan naartoe gestuurd? Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27304 reacties
  • Antwoord
  • 15 oktober 2021

Hoi @PdeL . Welkom op het forum.

Het is inderdaad de bedoeling om gekochte spullen binnen 14 dagen bedenktijd naar de winkel te brengen:

https://www.kpn.com/service/administratie/terugsturen.htm#/ser-terugsturen/ser-terugsturen-koop-winkel-monteur-uitleg

Waar heb je die superwifi's nu dan naartoe gestuurd? Kun jij je profiel aanvullen en mij hier een seintje geven? Dan kijk ik met je mee.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 15 oktober 2021

Hallo Erwin. 
Als het goed is heeft een collega van jou het gisteren opgelost via de kpn chat. 
 


Erwin van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 27304 reacties
  • 16 oktober 2021

Oh, dat klinkt hoopvol.  Als je toch nog vragen hebt, laat het mij weten (en dan graag profiel aanvullen, zodat ik je gegevens er bij kan pakken)