Skip to main content
Beantwoord

Sinds 3 november geen diensten, nieuw modem werkt ook nog niet

• 4 november 2021
  • 3 reacties
  • 46 keer bekeken

Hi ik heb sinds gisteren geen internet meer. Ben er gisteren drie uur mee bezig geweest en vanmiddag om drie uur een nieuw modem geprobeerd te installeren tot nu, 1900u. 
kpn gebeld. Zij zeggen na 4 uur ineens dat het administratief nog niet als verwerkt staat???? 
kortom nu nog steeds geen internet. Ik heb hier geen energie meer voor na 7 uur er mee bezig de zijn geweest 

*Admin: eigen topic voor vraag gemaakt [origineel topic]

Beste antwoord door Cp288

Hi 

ja na paar dagen totaal 7 uur telefonisch aan de lijn met jullie te zijn geweest is er op dag vier een monteur komen kijken uiteindelijk en die heeft gezien dat er een kabel in het verdeelstation twee straten verderop compleet weg was… 😏

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

3 reacties

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 6 november 2021

Hallo @Cp288, welkom. 

Wat lastig dat je zonder diensten bent komen te zitten, is er inmiddels al een monteur langs geweest om het op te lossen? 

• Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • Antwoord
  • 8 november 2021

Hi 

ja na paar dagen totaal 7 uur telefonisch aan de lijn met jullie te zijn geweest is er op dag vier een monteur komen kijken uiteindelijk en die heeft gezien dat er een kabel in het verdeelstation twee straten verderop compleet weg was… 😏

Hanna_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Oud Moderator
  • 2439 reacties
  • 11 november 2021

@Cp288, ai! Dan is het natuurlijk geen wonder dat het internet het niet doet. Ik ben blij dat het inmiddels is opgelost!