Beste,
Sinds een paar maand hebben we last van server connection problemen bij het gamen.
Dit is zowel bedraad als op wifi, op 2 verschillende gaming laptops.
We hebben wifi schotels, en de verbinding sterkte is top.
Ik heb eerder al meerdere malen gebeld, en het modem is al een paar keer gereset. De laatste KPN medewerker kon niks geks zien en zou een expert op afstand laten terug bellen maar dit is na een week nog steeds niet gebeurt en er blijkt niks te zijn aangemeld bij jullie.
De virusscanner of firewall helemaal uit schakelen werkt ook niet.
Ik heb zelf de router/modem ook al een paar keer gereset maar niks werkt.
ALS bijv. BF-1 het doet, dan is de ping wel gewoon laag (onder 20)
Ik ben er nu wel zat van want zo'n duur abonnement met dure wifi schotels en het werkt gewoon niet goed. Onderstaand onze problemen.
Internet algemeen:
- Stuk trager met gegevens ophalen zoals foto's van bijv. social media.
- Speedtest geeft goede resultaten, maar het duurt nu veel langer voor de speedtest eindelijk werkt wordt uitgevoerd. Soms duurt het zo lang dat hij gewoon niks doet.
Met TV geen problemen.
Titalfall 2: Kan geen verbinding maken met de server, lagged als hij het soms doet, en word er soms zo ineens uit gegooit (server connection lost).
Battlefield 2042:
Werkt heeeel af en toe. Kan geen verbinding maken met de server en laat zelfs de internet verbinding verbreken na een paar pogingen. Als hij het doet, veel gestotter
Battlefield 1:
Wil vaak niet connecten met de server, lagged en gooit me er vaak ineens uit en krijg server connection lost. Soms verbreekt zelfs de hele internet verbinding.
Call of duty modern warfare 3:
Stottert/lagged enorm ondanks dat het een oud spel is.
Youtube op 4K kwaliteit heeft hij enorm moeite mee.