Skip to main content
Beantwoord

Internet snelheid (1GB) wordt niet gehaald

  • 11 april 2022
  • 3 reacties
  • 1206 keer bekeken

Sinds kort hebben wij een abonnement afgesloten vaan 1 gigabit internet.

De dag dat het actief werd, hadden we een mooie 900 +/- up en download, echter deze dagen moet ik blij zijn met 400 up en down, er is niks veranderd aan de setup die we Thuis hebben.

Overal liggen cat 5e kabels, en het heeft voorheen gewoon gewerkt.

 

Hoe kan ik meer dan de helft van m'n snelheid verliezen? 

Beste antwoord door Vikash van KPN

Hoi @WisseF. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van de volledige snelheid. Heb je de spanning van het glasvezelkastje al voor twee minuten er af gehaald, zoals @Joep1965 hierboven al voorstelde? Heb je een speedtest uitgevoerd met een bekabelde verbinding of maak je gebruik van een wifi verbinding. Wat je ook nog kan doen is de stappen op onze Servicepagina doorlopen. Als dit het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag van je!

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22048 reacties
  • 11 april 2022

Glasvezelkastje al 2 minuten van de stroom gehaald?


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 16384 reacties
  • Antwoord
  • 13 april 2022

Hoi @WisseF. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je geen gebruik kan maken van de volledige snelheid. Heb je de spanning van het glasvezelkastje al voor twee minuten er af gehaald, zoals @Joep1965 hierboven al voorstelde? Heb je een speedtest uitgevoerd met een bekabelde verbinding of maak je gebruik van een wifi verbinding. Wat je ook nog kan doen is de stappen op onze Servicepagina doorlopen. Als dit het probleem niet verhelpt, dan hoor ik dat graag van je!


Vikash van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21

@WisseF Ik heb niets meer van je gehoord dus ik ga er vanuit dat het resetten van het glasvezelkastje of het doorlopen van onze Servicepagina het probleem inmiddels heeft verholpen. Als dit niet het geval is, dan weet je ons te vinden! ðŸ˜Š