Mazkatly schreef:
@Erik_ goedenavond , ik een mentor bij mij gehad, de NT kastje glasvezel doet goed ,maar het lampje van internet op de modem blijft knipperen.
De boel is nog steeds niet volledig opgelost, dus, @Mazkatly 😑 Begrijp ik hieruit wel dat je NT nu groen brandt? Want als dat zo is, dan zou het onderliggende IT probleem wel verholpen moeten zijn. En dan is het alleen nog een kwestie van de activering er doorheen loodsen. Leverdatum die ik nu zie staan is 14 juni. Dus als de NT groen brandt, dan verwacht ik dat je Experia Box vanaf dan (meestal in de loop van de ochtend/begin van de middag) ook goed werkt.
Als de NT nog steeds niet brandt, of hij knippert. Dan is het onderliggende probleem waarschijnlijk nog niet opgelost.
Mazkatly schreef:
Ik heb kpn winkel gebeld en hun zeiden dat ik geen abonnement had en dat ik geen klant ben met vast internet en mijn contract is beëindigd
Dit is pertinent niet waar, @Mazkatly. Ik snap niet hoe ze daar bij komen. Er is een openstaande order op jouw adres. Was dit de KPN Winkel in jouw woonplaats? Want dan ga ik hen hier feedback over geven.