Ik wilde graag een extra 4ktv ontvanger bij mijn bestelling. Gebeld maar dat kan je alleen nadat de monteur geweest is bestellen, ook niet op te halen in de winkel. Zit je dus 4 dagen zonder tv boven. Jammer dat ze dat niet eerder aangeven. Iemand hier ervaring mee?
Beantwoord
Ik wil bij mijn bestelling extra 4ktv ontvanger maar dat lukt niet vanwege monteur
Beste antwoord door Jeroen van KPN
Helaas is inderdaad een lopende bestelling niet aan te passen. De aanvraag voor het nieuwe abonnement gaat al door alle checks heen in onze leversystemen, dan is dat enkel nog te annuleren, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Als de monteur eenmaal het heeft aangesloten kun je daarna direct de extra tv-ontvanger bestellen.
Wellicht heb je een tablet of telefoon waarmee je via de itv app tijdelijk op de slaapkamer kunt kijken? Eventueel indien je een smart tv hebt op de slaapkamer kun je ook de daarvoor gemaakte app gebruiken.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.