Skip to main content
Beantwoord

Ik wil bij mijn bestelling extra 4ktv ontvanger maar dat lukt niet vanwege monteur

  • 24 juni 2022
  • 7 reacties
  • 91 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 3 reacties

Ik wilde graag een extra 4ktv ontvanger bij mijn bestelling. Gebeld maar dat kan je alleen nadat de monteur geweest is bestellen, ook niet op te halen in de winkel. Zit je dus 4 dagen zonder tv boven. Jammer dat ze dat niet eerder aangeven. Iemand hier ervaring mee?

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Helaas is inderdaad een lopende bestelling niet aan te passen. De aanvraag voor het nieuwe abonnement gaat al door alle checks heen in onze leversystemen, dan is dat enkel nog te annuleren, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Als de monteur eenmaal het heeft aangesloten kun je daarna direct de extra tv-ontvanger bestellen. 

Wellicht heb je een tablet of telefoon waarmee je via de itv app tijdelijk op de slaapkamer kunt kijken? Eventueel indien je een smart tv hebt op de slaapkamer kun je ook de daarvoor gemaakte app gebruiken. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 24 juni 2022

Waarom heeft u bij het bestellen niet meteen aangegeven dat u 2 ontvangers wilde?

U kunt boven misschien via Chromecast kijken? Of via de app op de smarttv? 


PeterG
Superuser
  • 61006 reacties
  • 24 juni 2022

Tja, hier alleen een ontvanger op het hoofdtoestel. De 2 andere via een streamingapparaat. Eén chromecast en één met een streamingbox.
Voordeel: beiden gaan via wifi. En hebben geen maandelijkse huur à € 5 per ontvanger.


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 25 juni 2022
Nick83 schreef:

Waarom heeft u bij het bestellen niet meteen aangegeven dat u 2 ontvangers wilde?

U kunt boven misschien via Chromecast kijken? Of via de app op de smarttv? 

Tja wel aangegeven aan de verkoper.maar niet op bestelling terecht gekomen. Vind het allen raar dat je en je bestelling niet kan wijzigen en eerst moet wachten op je bestelling voor je een extra kunt bestellen. Dank voor je bericht

 

 


Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+24
  • Wijsgeer
  • 39483 reacties
  • 25 juni 2022

Verkoper aan de deur? 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 26 juni 2022
Nick83 schreef:

Verkoper aan de deur? 

Yep


Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10713 reacties
  • Antwoord
  • 28 juni 2022

Helaas is inderdaad een lopende bestelling niet aan te passen. De aanvraag voor het nieuwe abonnement gaat al door alle checks heen in onze leversystemen, dan is dat enkel nog te annuleren, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Als de monteur eenmaal het heeft aangesloten kun je daarna direct de extra tv-ontvanger bestellen. 

Wellicht heb je een tablet of telefoon waarmee je via de itv app tijdelijk op de slaapkamer kunt kijken? Eventueel indien je een smart tv hebt op de slaapkamer kun je ook de daarvoor gemaakte app gebruiken. 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 28 juni 2022
Jeroen_dB schreef:

Helaas is inderdaad een lopende bestelling niet aan te passen. De aanvraag voor het nieuwe abonnement gaat al door alle checks heen in onze leversystemen, dan is dat enkel nog te annuleren, dat lijkt me ook niet de bedoeling. Als de monteur eenmaal het heeft aangesloten kun je daarna direct de extra tv-ontvanger bestellen. 

Wellicht heb je een tablet of telefoon waarmee je via de itv app tijdelijk op de slaapkamer kunt kijken? Eventueel indien je een smart tv hebt op de slaapkamer kun je ook de daarvoor gemaakte app gebruiken. 

Dank jewel jeroen goede tip.