Hallo allemaal. Ben nieuw hier, dus alvast excuses als deze vraag misschien al is gesteld. Gisteren is glasvezel aangelegd hier, althans een kastje aan de muur. Nu hoorde ik dat het nog niet werkte omdat binnen een paar weken eerst.overal iets.doorgemeten moest gaan worden! Klopt dit en hoeveel tijd kost dit meestal voor er gemeten word?! Verder heb ik vandaag mijn arrisvip5202 binnen gekregen omdat ik vanaf maandag gewoon internet van kpn zou krijgen. Kan ik dit omzetten naar glasvezel, deze aansluiting, heb ik een andere modem nodig? Hoor graag van u/jullie
Beantwoord
KPN internet omzetten glasvezel. Hoe nu verder?
Beste antwoord door Bart van KPN
Hoi
Begrijp ik goed dat je over gaat van koper naar Glasvezel? Het glasvezelkastje is al aangelegd. Heb je daar een foto van? Want welke lampjes branden daarop?
In ieder geval komt normaal gesproken nog een installatiemonteur om het modem om op de glasvezel aan te sluiten en deze door te meten. zie daarvoor onze uitleg over de aanleg van glasvezel.
Of werkt alles inmiddels?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.