Skip to main content
Beantwoord

Status van mijn vast internet bestelling

  • 16 september 2022
  • 3 reacties
  • 80 keer bekeken

Hallo,

Ik heb ongeveer een weekje geleden vast internet besteld via kpn.com. 
Hiervoor had ik mijn eerdere bestelling geannuleerd omdat ik niet meer gebruik van overstapservice maken wilde. 
 

Maar nu kan ik mijn nieuwe bestelling niet volgen in MijnKPN. En ik heb lang geen mail gekregen over mijn bestelling. Laatst kreeg ik een mail waarin werd gezegd dat ik later een mail zou krijgen met meer informatie over mijn bestelling. 
Door mijn gekozen installatie datum was 23 september en ik heb lang niets gehoord over mijn bestelling. 
 

Kan iemand mij helpen met het volgen van de status van mijn bestelling?

 

EDIT: Ik heb net een “je apparatuur is verzonden” berichtje gekregen. : )

Maar alsnog kan ik mijn bestelling niet volgen in MijnKPN. 

Beste antwoord door Liesbeth van KPN

Hallo @MerTTT  , welkom op het forum! Heb je inmiddels duidelijkheid over je bestelling? 

Het kan gebeuren als de eerdere bestelling is geannuleerd dat de nieuwe bestelling niet goed zichtbaar is. Je kan dan in MijnKPN onder je profiel, inloggegevens je account verwijderen. Dit lijkt wat drastisch, maar als je daarna je account opnieuw aanmaakt en je abonnement toevoegt kan je de bestelling weer volgen. Mocht je ook een mobiel abonnement hebben, dan kan je deze hier ook aan koppelen. 
 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8
  • KPN medewerker
  • 448 reacties
  • Antwoord
  • 20 september 2022

Hallo @MerTTT  , welkom op het forum! Heb je inmiddels duidelijkheid over je bestelling? 

Het kan gebeuren als de eerdere bestelling is geannuleerd dat de nieuwe bestelling niet goed zichtbaar is. Je kan dan in MijnKPN onder je profiel, inloggegevens je account verwijderen. Dit lijkt wat drastisch, maar als je daarna je account opnieuw aanmaakt en je abonnement toevoegt kan je de bestelling weer volgen. Mocht je ook een mobiel abonnement hebben, dan kan je deze hier ook aan koppelen. 
 


  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 20 september 2022
Liesbeth_ schreef:

Hallo @MerTTT  , welkom op het forum! Heb je inmiddels duidelijkheid over je bestelling? 

Het kan gebeuren als de eerdere bestelling is geannuleerd dat de nieuwe bestelling niet goed zichtbaar is. Je kan dan in MijnKPN onder je profiel, inloggegevens je account verwijderen. Dit lijkt wat drastisch, maar als je daarna je account opnieuw aanmaakt en je abonnement toevoegt kan je de bestelling weer volgen. Mocht je ook een mobiel abonnement hebben, dan kan je deze hier ook aan koppelen. 
 

Hallo mevrouw,

Bedankt voor uw reactie! 

Ik heb mijn oude account verwijderd en daarna een nieuwe aangemaakt met mijn nieuwe klantnummer. Nu kan ik mijn bestelling volgen. Verder is alles nu duidelijk. Ik heb mijn KPN modem thuis ontvangen en er komt op aanstaande vrijdag een monteur langs voor de installatie. 

Heel erg bedankt!

 

 


Liesbeth van KPN
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+8

Super fijn te lezen en dankjewel voor de terugkoppeling! Heel veel plezier met je abonnement 😀