Skip to main content
Beantwoord

Internet verbinding valt weg tijdens gebruik Teams

  • 29 november 2022
  • 1 reactie
  • 127 keer bekeken

Een aantal weken geleden is mijn stroom er uit geklapt thuis en daardoor was mijn Modem (heb glasvezel) van de rel (lees: geen internet meer) en is er een monteur gekomen om dat te repareren. Sindsdien gebeurt het regelmatig dat mijn internet er uit klapt als ik in een Teams call zit. Niet zo lekker. Ik wil heel graag even bellen met iemand om te kijken hoe dit op te lossen. Ik heb de WifiManager al gedaan online maar die zegt dat er niets aan de hand is met mijn verbinding. Als ik het klantenservice nummer bel kom ik ook niet door het menu heen, iedere keer wordt er gedaan alsof het probleem is opgelost. Ik ben redelijk gefrustreerd inmiddels, niet heel beste klanten service :-)

Zou top zijn als iemand even contact opneemt. Dank!

Beste antwoord door Thomas van KPN

Hoi @Suzanne1981, welkom op ons forum, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
We denken hier altijd graag even met je mee! Ervaar je deze problemen nog steeds? Wat voor apparatuur gebruik je allemaal en hoe heb je alles met elkaar verbonden zitten?

We hebben hier ook een paar handige topics over:

 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

1 reactie

Thomas van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+21
  • Moderator
  • 15466 reacties
  • Antwoord
  • 5 december 2022

Hoi @Suzanne1981, welkom op ons forum, dat is natuurlijk niet de bedoeling!
We denken hier altijd graag even met je mee! Ervaar je deze problemen nog steeds? Wat voor apparatuur gebruik je allemaal en hoe heb je alles met elkaar verbonden zitten?

We hebben hier ook een paar handige topics over: