Beste,
we hebben nu sinds twee maanden na heel veel gedoe een glasvezel aansluiting, doorgemeten en hij zei dat we nu konden overstappen na glasvezel. We zitten al meer dan 30 jaar bij Ziggo, maar dacht ga het toch proberen nu al spijt van. We zijn na een kpn winkel geweest en ja hoor we konden overstappen, we hadden glasvezel gaf de verkoper aan, nou overstap geregeld we hoefden niks zelf te doen Idiaal toch?
Maar dat is niet waar we zouden na 1 maand wachten van de week 6 december na kpn overgaan, maar hoorde maar niks na veel berichten van mijn kant eindelijk antwoord kpnnetwerk heeft onze glasvezel verbinding nog niet gereed gemeld, en moest met hun contact opnemen, maar ik dacht dat KPN alles zou regelen? Nou contact opgenomen die verwijzen je door na Fibermaster Veenendaal nou en die doen niks met mijn verhaal bellen, mailen, kpnnetwerk heeft ze ook al twee keer verzocht contact op te nemen met ons maar niks. Heb van Ziggo de retourdozen al in huis en dat moet binnen 14 dagen, heb er nu toch slapeloze nachten van na het lezen van alle klachten hier op het forum.
Lees ook dat het gereed melden heel lang kan duren, vind het schandalig dat kpn nieuwe klanten aanneemt en zegt dat je kan overstappen, terwijl dit niet mogelijk is. Nu zitten wij met een probleem ziggo wil zo hun spullen terug en wij hebben verder nog niks.