Skip to main content
Beantwoord

Geen internet meer, glasvezellampje brandt niet

• 12 januari 2023
  • 6 reacties
  • 285 keer bekeken

Hallo, 

sinds vanmiddag heb ik geen internet en tv meer. Het lampje “glas” op het glasvezel kastje brandt niet meer. Hoe kan dit zsm opgelost worden?

Beste antwoord door Erik van KPN

Hey @Carola121212, welkom! Maak je glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos. Kijk of het daarna weer in orde is. Zo niet, doe dan wat Berrie al aangeeft. Want dan is er een monteur nodig, en dat gaat het snelst via de telefoon :)

Berrie_Kaas schreef:

Bellen met 0800-0402 en direct roepen: ik heb geen internet en TV meer! 😉

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1009 reacties
  • 12 januari 2023

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28371 reacties
  • Antwoord
  • 12 januari 2023

Hey @Carola121212, welkom! Maak je glasvezelkastje eens 2 minuten stroomloos. Kijk of het daarna weer in orde is. Zo niet, doe dan wat Berrie al aangeeft. Want dan is er een monteur nodig, en dat gaat het snelst via de telefoon :)

Berrie_Kaas schreef:

Berrie_Kaas
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+7
  • Wijsgeer
  • 1009 reacties
  • 12 januari 2023
Erik_ schreef:

Berrie_Kaas schreef:

@Erik_  en @Carola121212 , ik heb altijd begrepen dat wanneer het 'glas' lampje niet brandt er geen signaal is en dus spanningsvrij maken geen zin heeft. Als het anders blijkt te zijn dan verneem ik het graag.

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28371 reacties
  • 13 januari 2023

@Berrie_Kaas, je kunt er inderdaad in de meeste gevallen wel vanuit gaan dat stroomloos inderdaad niet helpt als het glaslampje niet brandt. Maar, het is wel een standaard onderdeel van de troubleshoot die onze telefonische medewerkers (moeten) doen voor er een monteur ingepland kan worden. Dan is het makkelijker als de klant dit al gedaan heeft. 

• Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 18 januari 2023

Heb ineens geen internet en tv meer. Glasvezel kast lampje glas brand niet.

2 minuten van het stroom gehad en nog steeds niets.

Help wat nu

Erik van KPN
Moderator
  • Moderator
  • 28371 reacties
  • 18 januari 2023

Hey @r_toub, goed dat je het stroomloos maken al geprobeerd hebt! Als dit niet helpt, dan is de technische dienst nodig, of een monteur bij jou thuis. Beide die dingen gaan het snelst als je even belt.

Berrie_Kaas schreef: