Skip to main content
Beantwoord

Glasvezel zou gisteren geactiveerd worden, maar nog geen sms of mail ontvangen

  • 6 april 2023
  • 2 reacties
  • 79 keer bekeken

 

Hoi forumleden, gisteren zou mijn glasvezel worden geactiveerd, maar helaas heb ik geen sms/mail ontvangen. 

Gisteren nog contact gehad met de klantenservice en ook vandaag. Volgens de website moet ik dus nog wachten of kan ik alvast glasvezelkastje aansluiten? 

Beste antwoord door Bart van KPN

Hoi @AmrietG, ik heb even meegekeken. Ik zie de aansluitdatum ook op 12 april staan. Dan komt ook de monteur. Hoor graag of de verbinding daarna werkt. Ik kan er nu niet meer van maken. 

Toch een fijne pasen gewenst. 

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

2 reacties

  • Auteur
  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
  • 7 april 2023
Ik heb het glasvezelkastje aangesloten, maar alarm staat op rood. Gebeld met de klantenservice en uw collega Andreas heeft een afspraak ingepland voor 12 april. en dan komt de monteur langs. De aansluitdatum was 5 april jl. 

 


Bart van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+20
  • Oud Moderator
  • 12863 reacties
  • Antwoord
  • 9 april 2023

Hoi @AmrietG, ik heb even meegekeken. Ik zie de aansluitdatum ook op 12 april staan. Dan komt ook de monteur. Hoor graag of de verbinding daarna werkt. Ik kan er nu niet meer van maken. 

Toch een fijne pasen gewenst.