Hoi forumleden, gisteren zou mijn glasvezel worden geactiveerd, maar helaas heb ik geen sms/mail ontvangen.
Gisteren nog contact gehad met de klantenservice en ook vandaag. Volgens de website moet ik dus nog wachten of kan ik alvast glasvezelkastje aansluiten?
Beste antwoord door Bart van KPN
Hoi @AmrietG, ik heb even meegekeken. Ik zie de aansluitdatum ook op 12 april staan. Dan komt ook de monteur. Hoor graag of de verbinding daarna werkt. Ik kan er nu niet meer van maken.
Ik heb het glasvezelkastje aangesloten, maar alarm staat op rood. Gebeld met de klantenservice en uw collega Andreas heeft een afspraak ingepland voor 12 april. en dan komt de monteur langs. De aansluitdatum was 5 april jl.
Hoi @AmrietG, ik heb even meegekeken. Ik zie de aansluitdatum ook op 12 april staan. Dan komt ook de monteur. Hoor graag of de verbinding daarna werkt. Ik kan er nu niet meer van maken.
Toch een fijne pasen gewenst.
De Kennisbank
Heb je vragen over diensten, producten of wil je weten hoe je modeminstellingen verandert? Vind het antwoord op de meest gestelde vragen in onze Kennisbank
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.
Bestand scannen voor virussen
Sorry, we zijn de inhoud van dit bestand nog aan het controleren om er zeker van te zijn dat het veilig is om te downloaden. Probeer het nog een keer over een paar minuten.