Skip to main content
Beantwoord

Na overstap op glasvezel regelmatig wegvallende diensten

  • 12 april 2023
  • 4 reacties
  • 66 keer bekeken

Sinds een aantal weken geleden ben ik overgestapt van Ziggo naar KPN. Volgens de monteur een uitstekende keuze omdat glasvezel veel sneller en betrouwbaarder is dan de kabelverbinding van Ziggo. 
 

De praktijk is echter anders. Dagelijks valt het internet even weg, beeldkwaliteit valt regelmatig tegen (heb geen voetbalwedstrijd fatsoenlijk kunnen kijken) en ook het thuiswerken gaat niet zonder problemen. Regelmatig de verbinding kwijt waardoor ik geen teams afspraak kan voeren. Zwaar frustrerend en veel spijt dat ik voor jullie aanbieding heb gekozen. 
 

Met jullie app al diverse keren de modem opnieuw opgestart, maar het helpt niets. 
 

Graag jullie hulp om dit probleem op te lossen, anders wil ik mijn contract terugdraaien omdat het product wat jullie zouden leveren niet voldoet. 
 

ik hoor graag van u. 

Beste antwoord door Sanne van KPN

Hi @SLH en welkom op het forum! 

Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op bovenstaande vragen. Doorloop ook de stappen voor internetproblemen. Ik ben benieuwd of de oplossing daar al tussen zit. 🙂

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Joep1965
Superuser
Forum|alt.badge.img+19
  • Superuser
  • 22050 reacties
  • 12 april 2023

Dit is toch wel bijzonder.  Heb je het over wifi of over de bekabelde pc of laptop?


freddyfrl
KPN medewerker
Forum|alt.badge.img+4
  • KPN Monteur
  • 106 reacties
  • 12 april 2023

Hoe heb je de tv aangesloten en om wat voor decoder gaat het? Valt het beeld weg of is de resolutie laag? 


  • Slimmerik
  • 66 reacties
  • 12 april 2023

Wat valt er precies weg? Als je een ping doet naar 192.168.2.254, komt deze dan aan tijdens een storing?

En komt een ping naar www.google.nl ook terug met een antwoord?

Je geeft aan verbinding down, maar dat is nog al een breed begrip.


Sanne van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Moderator
  • 7516 reacties
  • Antwoord
  • 15 april 2023

Hi @SLH en welkom op het forum! 

Ik ben ook benieuwd naar de antwoorden op bovenstaande vragen. Doorloop ook de stappen voor internetproblemen. Ik ben benieuwd of de oplossing daar al tussen zit. 🙂