Skip to main content
Beantwoord

Beheerderswachtwoord KPN thuis app klopt niet

  • 26 april 2023
  • 2 reacties
  • 2314 keer bekeken

Sinds vandaag actief met internet en tv en is er een monteur langs geweest. Nu probeer ik in te loggen in de kpn thuis app en word er gevraagd om het beheerderswachtwoord wanneer ik het admin wachtwoord invoer geeft de app aan dat het wachtwoord niet klopt

Beste antwoord door Jeroen van KPN

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi, Experia Wifi of de Experia Box. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het admin password op de sticker op de achterkant van de eerste aangesloten SuperWifi of Experia Wifi. Gebruik je geen SuperWifi of Experia Wifi, dan vind je het standaard beheerderswachtwoord op de sticker op de achterkant van jouw modem. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app.

Mocht het niet lukken met het wachtwoord? Dan kun je de (master) SuperWifi of Experia Wifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi of Experia Wifi staat. Gebruik je geen wifi versterker, volg deze stappen dan voor de Experia Box.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

2 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • 10706 reacties
  • Antwoord
  • 1 mei 2023

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi, Experia Wifi of de Experia Box. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het admin password op de sticker op de achterkant van de eerste aangesloten SuperWifi of Experia Wifi. Gebruik je geen SuperWifi of Experia Wifi, dan vind je het standaard beheerderswachtwoord op de sticker op de achterkant van jouw modem. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app.

Mocht het niet lukken met het wachtwoord? Dan kun je de (master) SuperWifi of Experia Wifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi of Experia Wifi staat. Gebruik je geen wifi versterker, volg deze stappen dan voor de Experia Box.


  • Nieuwkomer
  • 3 reacties
  • 7 augustus 2023
Jeroen_dB schreef:

Het beheerderswachtwoord is het wachtwoord om in te loggen op de webinterface van de SuperWifi, Experia Wifi of de Experia Box. Indien je nog niet eerder ingelogd bent geweest, vind je het admin password op de sticker op de achterkant van de eerste aangesloten SuperWifi of Experia Wifi. Gebruik je geen SuperWifi of Experia Wifi, dan vind je het standaard beheerderswachtwoord op de sticker op de achterkant van jouw modem. Indien je al eens eerder bent ingelogd, heb je het wachtwoord aan moeten passen. Je kunt dit wachtwoord vinden (en wijzigen) in de KPN Thuis app.

Mocht het niet lukken met het wachtwoord? Dan kun je de (master) SuperWifi of Experia Wifi moeten resetten doormiddel van het resetknopje achter op het apparaat. Daarna kun je het wachtwoord (admin password) gebruiken dat achter op de SuperWifi of Experia Wifi staat. Gebruik je geen wifi versterker, volg deze stappen dan voor de Experia Box.


 

beste Jeroen, ik heb bovengenoemd probleem ook en mijn superwifi punt gereset die bij modem hangt in meterkast. Helaas lukt het dan nog niet om met het wachtwoord wat op superwifi punt het beheerderswachtwoord te achterhalen / en of in te loggen. Is er een andere manier waardoor ik dit kan resetten?