Skip to main content
Beantwoord

Wanneer ontvang ik de vervangende KPN Experiabox V10?


Ik zou vrijdag of zaterdag een nieuw modem krijgen v10 maar nog steeds niets ontvangen? 

Heb nu een modem van vrienden tijdelijk te leen maar die moet terug anders hebben die geen tv en internet.

Beste antwoord door Noordzee

Hallo @Zwannie I.S. ,

Morgen vanaf 8.00 meteen bellen naar 0800-0402. Daar kunnen ze de status terugvinden.

Bekijk origineel
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Noordzee
Superuser
Forum|alt.badge.img+28
  • Superuser
  • 36622 reacties
  • Antwoord
  • 9 mei 2023

Hallo @Zwannie I.S. ,

Morgen vanaf 8.00 meteen bellen naar 0800-0402. Daar kunnen ze de status terugvinden.


Bram van KPN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+17
  • Oud Moderator
  • 7879 reacties
  • 11 mei 2023

Hi @Zwannie I.S.! Ik zie dat vanochtend vanuit de winkel alsnog een wissel voor je in de systemen is gezet. Wil je hier laten weten of het daarmee is opgelost?


  • Auteur
  • Deelnemer
  • 5 reacties
  • 11 mei 2023

Ja hiermee is het opgelost